WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS

Van már elképzelése?

Egy webáruház nem csak egy bolt az interneten. Oda el is kell találnia a vevőnek és vásárolnia is kell, végül vissza kell térnie, hogy újra vásároljon. Nem könnyű ezeket a célokat elérni, de megéri: jól megfogalmazott üzleti tervre és tartalomra van szükség. Cikkekre, termékleírásokra, érdekességekre és történetekre. Készen áll? Ha igen, akkor eséllyel indul neki a webáruház készítés és sikeres üzemeltetés rögös, de sok élményt rejtő útjának.

Miért nálam?

Az induló vállalkozások érzékenyek a webáruház indítás költségeire, de közben nem akarnak alább adni a minőségből. Ha egyedi fejlesztést választ, drága lesz, és nem biztos, hogy a költség belefér az üzletindítás befektetési keretébe. Ha bérelhető megoldást választ; egy idő után elveszti a lehetőséget a megkülönböztethetőségre – félő, hogy egyformán fog kinézni a saját versenytársával. Ezért ha az általam kínált megoldást választja, egyszerre kap gyors indulási lehetőséget, kidolgozott, megkülönböztetett dizájnt, és még a költségei sem lesznek az egekben.

Mik az erősségek?

  • A két legnagyobb erőssége az, hogy mobilon is tökéletesen működik (például nem kell belenagyítani a termékoldalba és van rajta mobil termékkosár, mint egy applikációban), illetve egyszerűen lehet többnyelvű is. További erőssége, hogy kereső-optimalizálható, azaz a vásárlók hamar rátalálnak termékekre keresve.

További előnyök:

  • Gyorsan elkészül a világszerte kipróbált, kiforrott webáruház motornak köszönhetően
  • Magyarul és többnyelvű üzemmódban is könnyűszerrel használható, megtanulható
  • Hatalmas nemzetközi fejlesztőgárda áll mögötte – szinte nincs megvalósíthatatlan funkció
  • Különleges funkciók, mint például a mobil kosár, ami mobilon különösen élvezetessé teszi a használatot
  • 2017 novemberétől új testreszabási lehetőségek tárháza elérhető
  • "Korábbi tapasztalatom más webfejlesztő cégekkel kapcsolatban az volt, hogy egy-egy project elindítása és befejezése között több hónap telt el. A minimális idő, amit rá kellett szánni egy projektre, az 8 hónap volt ezidáig (kapcsolatfelvételtől a kész weboldalig). Ami számomra nagyon szimpatikus volt a közös munkánkban az a gyorsaság. Gyorsan megkaptam az árajánlatot, gyorsan kiválasztottuk a megfelelő design-t, gyorsan felépítetted a weboldalt, gyorsan reagáltál a kérésekre. Így gördülékenynek éreztem a közös munkát. Ami plusz érték, hogy mindenre kiterjedt a figyelmed, nem nekem kellett figyelmeztetnem például a kereső-optimalizálásra. 🙂 A jövőbeli terveimben, ha szerepelni fog egy weboldal és webshop indítása, biztosan Téged foglak megkeresni. :)"webáruház gyorsan

    Császár Hedvig Anna
    Császár Hedvig Anna Hurricane Bt. / tulajdonos
  • "Kedves Attila! Az általad készített weblappal és webshoppal nagyon meg vagyok elégedve. Köszönöm, hogy türelemmel és megértéssel kezelted laikus kérdéseimet, ötleteimet. Ezekre mindig gyorsan jöttek a válaszok és ami a legfontosabb, hogy meg is értettem! A legfontosabb eredmény számomra, hogy egy modern, jól kezelhető webáruházunk született, amelyre már nagyon sok pozitív visszajelzés érkezett és a látogatottsági adatok is folyamatosan javulnak. Továbbra is folytatjuk az együttműködést, mert az online marketing is a Te kezedben lesz!"jól kezelhető webáruház

    Virágh Beáta
    Virágh Beáta Grafic Line Kft. / Ügyvezető
  • "Attilával való együttműködésünk során a szakmai felkészültséget, a gyorsaságot és a megbízhatóságot tudnám kiemelni. Nagyon könnyen lehetett vele együtt dolgozni, nyitott volt minden elképzelésemre és azok megvalósítására. Ez - úgy gondolom, hogy - a végeredményen is látszódik.  Egy nagyon szép, könnyen átlátható és használható webshop készült el, ami azóta többszörösen megtérült. Nagyon szívesen ajánlom másoknak is, akik weboldal készítésben gondolkodnak! 🙂 "használható webshop

    Ramadan Sára
    Ramadan Sára Pharma-Marketing Kft. / ügyvezető

Hogyan alakul ki, milyen webáruházra van szükség?

Leggyakrabban olyan vállalkozások keresnek fel a webáruház készítés igényével, akiknek már van utcai üzletük vagy mintaboltjuk, és szeretnék a termékeik elérését növelni online csatornák felhasználásával.

Olyanok is adnak megbízást, akik egy akár 10 évnél régebbi weboldalukon keresztül, szöveges megrendelő-űrlap segítségével gyűjtötték megrendeléseiket, és kézzel adminisztrálva intézték a teljesítést. Ők egyben új, korszerű, reszponzív (mobilról is használható) weboldalba integrált megoldást igényelnek.

Jellemzően nem csak arról van szó, amikor valaki webáruház készítés feladattal megkeres, hogy tudjon eladni egy internetes felületen keresztül, hanem a legtöbbször online marketing csatornákat is szeretnének kihasználni, hogy a termékeik iráni érdeklődőkből minél többet oda is tereljenek webáruházukba, és ott is tartsák őket.

Mit tud az általam készített webáruház?

  • Mobilbarát
  • Többnyelvű
  • Könnyű és gyors termékfelvitel
  • Termék-gyűjtőoldal többféle elrendezéssel
  • Minden terméknek külön aloldal, ahol a termékekhez képgalériát, leírást lehet rendelni
  • Keresőoptimalizált termékleírások
  • Termék-értékelési lehetőség.
  • Automata (testre szabható) email a rendelésről a vásárlónak és az üzemeltetőnek is
  • Többféle szállítási mód: például súlytól függő futárdíj vagy ingyenes bizonyos összeg felett
  • Vásárlás előtt ÁSZF elfogadtatási lehetőség
  • Rendelések nyomon követése az admin felületen
  • Termék-variációk létrehozása. (pl.: szín, méret, stb.)
  • Fizetési módok: Bankkártyás fizetés integrálása, PayPal, előre utalás stb.
  • Ajánlatkérési rendszer, egyedi termék jóváhagyással megrendelés vagy fizetés előtt
  • Viszonteladói kedvezményrendszer
  • Korábbi termék-, felhasználó- és megrendelés-adatbázis importálása

Ön milyen tudással lesz gazdagabb?

Először is, át fognak alakulni az értékesítési és rendelés-feldolgozási folyamatai. Minden egyszerre sokkal átláthatóbb, követhetőbb és ezáltal egyszerűbb lesz. Több idő marad ezáltal a termékfejlesztésre és piackutatásra. Ki fognak nyílni továbbá olyan ablakok az Ön számára, amikről még csak nem is tudott. Olyan módokon fogja tudni megszólítani a potenciális vevőit, ahogy azelőtt még soha, és úgy fog tudni kommunikálni a meglévő vevőivel, hogy azok szívesen jönnek vissza újra vásárolni. Készen áll?