Téves hívás összeesküvés

 Kategória: marketing

Tegnap másodszor is felhívtam a Telekom ügyfélszolgálatot. Több téves hívás is befutott az elmúlt héten, és egyre furcsábban éreztem magam. Kezdtem azt hinni, hogy valamilyen módon a gyíkemberek a vulkán bolygóról összeesküvést szőnek ellenem!

Valamilyen téves hívás összeesküvésre gyanakodtam!

Történt ugyanis, hogy egy hete szombattól kezdve egyik napról a másikra a következő hívások futottak be:

  1. “- Jó napot! Ez a Bárdi Autó alkatrészbolt?”
  2. “- Halló! A kínai áruházzal beszélek?”
  3. “- Üdvözlöm, a 14. kerületben keresek orvosi segédeszköz boltot.”
  4. “- Jó napot kívánok! A debreceni Alexandra könyvesboltot keresem.”

Na itt már rettentő gyanút fogtam! Ugyanis tudtommal az Alexandra könyvesbolt hálózat 2018 márciusában bezárt. Ekkor történt, hogy másodszor is felhívtam a Telekom ügyfélszolgálatot:

Valaki szórakozik velem vagy a Telekom rendszerében van egy téves átirányítás, amikor nem létező számot hív valaki!

Órákig örlődtem, hogy kinek lehetek ennyire a begyében, hogy így ki akar szúrni velem!!!!

A hiba az én készülékemben volt: téves hívás saját magunknak:

Egyszer csak belém hasított a felismerés:

Hiszen én beállítottam 1 hete egy olyan kulcsszót a Google Ads hirdetési fiókomban, ami egyszer csak aktivált egy “hívás most” típusú hirdetést a rendszerben olyanok számára, akik kifejezetten kiskereskedelem témakörében kerestek az interneten.

Habár maga a hirdetés teljesen másról szólt (==> online marketing tanácsadásról), mégis – mivel az emberek egyre kevésbé olvasnak – azt hitték, hogy amikor “hívnak most”, akkor az általuk keresett szolgáltatóval fognak beszélni!!! Mindannyian elcsodálkoztunk, hogy nem így volt!

Tanulság:

  1. Amennyiben internetes hirdetésre adja a fejét, nagyon figyeljen oda, és folyamatosan elemezze a hirdetései eredményeit, nehogy téves kattintásokat kapjon (mint nálam, a téves hívás esetében).
  2. Számítson rá, hogy az emberek egyre kevésbé olvasnak, és egyre inkább feltétel nélkül hisznek az internetes tartalmakban, közöttük a hirdetésekben is! Egyre PONTOSABB és EGYSZERŰBB megfogalmazásra van szükség!

Ezért az internetes hirdetések világába csak olyan tapasztalt szakértő segítségével lépjen be, aki (ha nagy ritkán maga is elkövet hibát) legalább RÁJÖN a hibára hamar, és javítja azt, azaz minél kevesebb téves hívás lesz a munkája eredménye, viszont minél több hasznos érdeklődés az Ön terméke, szolgáltatása iránt!

Korábbi cikkek
ingyenes weboldalingyen weboldal