Támad a Google mesterséges intelligencia

 Kategória: marketing

Tegnap, július 10-én a Google élő adásban jelentette be, hogy az AdWords hirdetési platformját (amit egyébként átnevez Google Ads-re) átszervezi, és mesterséges intelligenciával kiegészítve átalakítja, hogy új kis hirdetők millióit vonja be ügyfélként a maga számára. Támad a Google mesterséges intelligencia.

Kisvállalkozóként most posztok, cikkek és hírek bombázzák Önt, olyan bulvárstílusban, hogy elmenekülni sem tud előlük (“a Google ledobta az atombombát”, “drámai változás”, “mindenkinek megváltozik az élete”, stb.)

Annyira azért nem drámai a helyzet; platformok jönnek-mennek, de továbbra is:

  • Ha eddig a versenytársaival szemben jól kihasználta az AdWords lehetőségeit; tegyen továbbra is így, viszont kérdezze meg kampánykezelőjét, hogy mit jelent a változás, mi a teendő.
  • Ha eddig nem használt Google hirdetést, most aztán tényleg el kellene kezdeni ezzel foglalkozni, hogy a versenytársak ne előzzék le végképp; ne kerüljön hátrányba.

 

 

Korábbi cikkek
ideális vevőket