Növelje vevőkörét!
Felejtse el a hideghívások miatti visszautasítást!
Szerezzen weboldalával ideális ügyfeleket!

Mikro- és kisvállalkozások vezetőinek: Hogyan tudja elérni, hogy az ismeretlen potenciális vevők hajszolása és győzködése helyett folyamatosan csöngjön a telefon és a bejövő üzenetek mappája az érdeklődő hívásoktól és e-mailektől?

Gyakran találkozom olyan vállalkozókkal, cégtulajdonosokkal, akik az alábbiaktól szenvednek, sőt, 4 éve, kezdő vállalkozóként  én magam is hasonló cipőben jártam:

  • Hideghívásokkal hajszolja potenciális ügyfeleit
  • Állandóan frusztrált a sok elutasítás miatt
  • Csinálja a munkáit, de közben nyomasztja, hogy szerezzen újakat
  • Nincs stabil megrendelésállománya
  • Jó a szolgáltatása, de nehéz új ügyfeleket szereznie

“Minden reggel, legyen az munkanap vagy hétvége, utáltam felébredni. Nyomasztott a gondolat, hogy beülök az autóba, elutazom pár száz kilométert, hogy elvégezzük a múlt hónapban megrendelt munkát. Miközben a feladat végrehajtásával foglalkoztam, folyton az járt a fejemben, hogy miközben én itt dolgozom, ki fog és hogyan fog a következő hónapra is munkát szerezni a csapatnak? Jöttek ugyan továbbajánlások, de teljesen felőrölt engem, hogy nem volt kiszámítható a megrendelésállomány. Kezdett ez a kiszámíthatatlan hajtás már a családom rovására is menni.” – János, egyik ügyfelem, aki speciális tisztítástechnológiával foglalkozik, így számolt be “korábbi életéről”.

“3-4 éven át készülődtem arra, hogy a 15 éves weboldalunkat megújítsam. Többször beszéltem erről grafikusokkal, webfejlesztőkkel, de mindig olyan bonyolultnak tűnt, hogy inkább menekültem a feladat elől.” – mondta Judit, egy biztosítási alkusz cég tulajdonosa.

Tamás, egy iratmegsemmisítő cég vezetője arra panaszkodott, hogy bármilyen jó is a néhány fős sales csapata, minden nap azzal küzdenek, hogy hideghívásokkal nagyon nehéz igazán jó ügyfeleket szerezni. Azt vették észre, hogy mire felhívják a potenciális ügyfeleket, azok már elköteleződtek a konkurenciához, pedig a konkurencia szolgáltatása nem is volt olyan jó, mint az övék.

Klementinának, aki biológiai, természetes bőrfiatalítással foglalkozik, minden gép és hatóanyag a birtokában volt, viszont nem foglalkozott még a marketinggel, tehát mindent nulláról kellett elindítania.

Nekik azóta már van VEVŐSZERZŐ WEBOLDALUK. Mit szólna hozzá, hogy Önnek is legyen?

Képzelje el, hogy egy vevőszerző weboldallal folyamatosan hívni fogják az ideális vevői, nyugodtan koncentrálhat cége építésére, bezsebelheti a dicséreteket a jól elvégzett munkákért, és közben új megkeresések érkeznek, nyugalmat kap és kiegyensúlyozott üzletmenetet, illetve cége stabilan fejlődő vállalkozássá válik.

János története: “Szórni a pénzt két kézzel, de beszedni tízzel”

Az egyik ügyfelem – János, akiről feljebb már volt szó – magas-takarítással foglalkozik, azaz nagy belmagasságú épületeket vagy akár külső ereszcsatornákat tisztít meg egy praktikus módszerrel; nem kell felmásznia a magasba, hanem egy biztonságos eszközzel közelíti meg a takarítandó helyet:
pk-tech-magastakaritas-img

Ügyfelem (aki ekkor még nem volt ügyfelem) vállalkozása stagnált, mert legtöbb megbízóját hideghívással vagy személyes megkereséssel szerezte, ami rendkívül időrabló volt, és a sikeres üzletkötések aránya elég kicsi volt.

Tanácsoltam, hogy fordítsa meg a dolgot!

Ahhoz, hogy ne ő loholjon munka után, ne ő próbáljon rábeszélni olyanokat, akiknek lehet, hogy éppen nincs is szüksége a szolgáltatására, meg kellett találnia azokat, akiknek viszont égető szükségük van rá. Éppen őrá!

Egy Online Marketing Konzultáció során kitaláltuk, hogy készítsek számára egy bemutató weboldalt, és hirdetési kampánnyal keressem meg azokat, akik online, az interneten éppen az elkoszolódott gyárcsarnokuk vagy az eltömődött ereszcsatornájuk megtisztítására kutatnak megoldás után. Lehet, hogy kevesebben vannak ilyenek, akik pont ezt keresik, mint mindazok összessége, akikre egy gyárcsarnokot vagy irodaépületet bíztak, vagy akiknek családi házuk van, mégis ők azok, akik itt és most akarják, hogy a problémájuk meg legyen oldva.

Nem eladni, hanem vásárlási helyzetet teremteni

Elkészült a weboldal és elindult a Google keresőkampány, aminek hatására elkezdtek égni a telefonvonalak. Olyanok keresik egyre-másra megbízómat, akiknek problémájuk van. Ebből következően a “találati (zárási) arány” is, azaz a megrendelt megbízások száma a megkeresésekhez képest sokkal nagyobb lett, mint amikor ő maga hajtotta az üzleteket.

Ha ez így megy tovább; János vállalkozása egy újabb lépcsőfok előtt áll: tovább növekedni, azaz nem lehet szórni a pénzt, mert annak egy része a növekedéshez kellhet, viszont beszedni tízzel azért lehet!

Egy VEVŐSZERZŐ WEBOLDAL birtokában:

  • Folyamatosan hívni fogják az ideális vevői
  • Nyugodtan koncentrálhat cége építésére
  • Bezsebelheti a dicséreteket a jól elvégzett munkákért, és közben új megkeresések érkeznek
  • Nyugalmat kap és  kiegyensúlyozott üzletmenetet
  • Stabilan fejlődő vállalkozássá válik
Németh Attila

Németh Attila
Online ügyfélszerzési szakértő

AJÁNLATOM: 1 órás személyes Online Marketing Konzultáció, ahol átbeszéljük marketingjének legfontosabb hiányosságait

  • Tisztázzuk üzleti célját; mit akar elérni és mikorra
  • Körülhatároljuk célcsoportját, akikből ideális ügyfelei származhatnak
  • Meghatározzuk fő üzenetét, amit ideális ügyfeleinek közvetíteni szeretne
  • Kitaláljuk, hogy az üzenetet milyen módszerekkel juttassa el hozzájuk
  • Felvázolunk egy egyszerű, de hatékony online ügyfélszerző gépezetet
  • A végén lépésről-lépésre összefoglalom, amit megbeszéltünk

BÓNUSZ: Meghívás egy 2 órás üzleti találkozóra 30 sikeres cégvezető társaságában, bemutatkozási és kapcsolatépítési lehetőséggel. Az üzleti találkozó a BNI egyik zártkörű rendezvénye, ahol külső vendégek csak meghívás esetén vehetnek részt, és én bejuttatom oda Önt. Az 1 órás Online Marketing Konzultációra az üzleti találkozó után kerül sor. A bónusz értéke akár igen nagy is lehet: gyakori, hogy már ott a találkozón vásárolnak Öntől, és a konzultáció díjának többszörösét is visszaszerzi.

Mi ez az üzleti találkozó? Hogy jön össze az 1 órás Online Marketing Konzultációval?

A cégemmel 4 éve tagja vagyok egy üzleti kapcsolatépítő szervezetnek, a BNI-nak ahol személyes kapcsolataink megosztásával segítjük egymást új ügyfelekhez, és ahol hetente 30-35 sikeres üzletembernek, és rajtuk keresztül az ő kapcsolatrendszerüknek mutatkozunk be egy 2 órás találkozó során.

A BNI egy nemzetközi szervezet, jelentése Business Network International. A ma már közel 30 éves szervezet az Egyesült Államokból indult. Nagyon egyszerű alapgondolata van: mi lenne, hogyha a vállalkozások egymást segítenék, a saját vállalkozásukban, jutalékmentesen, ajánlások útján.

A BNI filozófiája az „Aki ad, az nyer! ®” gondolatra épül. A BNI lehetőséget biztosít tagjai számára, hogy megosszák egymással kapcsolati tőkéjüket és ezáltal üzleti ajánlásokhoz segítsék egymást. BNI tagnak lenni olyan, mintha számos üzletkötő dolgozna nekünk, akik a termékünket vagy szolgáltatásunkat reklámozzák. Mindazok számára, akiknek fontos, hogy ajánlások útján növeljék cégük forgalmát, a BNI egy tökéletes lehetőség.

A BNI-tagok rendszeresen hívhatnak olyan vendégeket, akik tevékenységét érdekesnek tartják, és a csoport számára stratégiai együttműködési lehetőséget látnak bennük.

Egy ilyen üzleti csoportban egy szakterület csak egyszer szerepelhet, tehát a konkurencia kizárt.

Az üzleti találkozó után pedig ott helyben leülünk egy asztalhoz (ez kb. 10:30-kor lesz délelőtt), és nekiállunk átbeszélni az Ön konkrét problémáját.

Az 1 órás Online Marketing Konzultáció díja most 22.700,- Ft helyett

5.900,- Ft + ÁFA

(+ 5.500,- Ft üzleti találkozó részvételi díj, összesen bruttó 13.000,- Ft)

Amit kínálok, az kevesebbe kerül, mint egy tankolás vagy két színházjegy ára, mégis örökre meg tudja változtatni az életét, ahogy János élete is gyökeresen megváltozott. Ha egy pár napig kitartó tank üzemanyag vagy egy egyszeri kulturális élmény megér ennyit, akkor a családi béke is megér ugyanennyit, nem?

Még átgondolja?

Figyelem! Amennyiben nem jelentkezik most, akkor holnap ilyenkor már nagy eséllyel túl késő lesz. Más fogja lefoglalni az alkalmat. Ráadásul minden egyes halogatással töltött nap abból a megkönnyebbülésből vesz el, amit a VEVŐSZERZŐ WEBOLDAL birtoklásával élhetne meg.

Mi történhet a legjobb esetben, ha jelentkezik?

Ne feledje, ha jelentkezik a VEVŐSZERZŐ WEBOLDAL létrehozását elindító Online Marketing Konzultációra, akkor hamarosan olyan ügyfélszerző gépezete lehet, ami megváltoztatja az életét: attól kezdve a potenciális ügyfelek fogják Önt keresni. Ráadásul ezek az ideális ügyfelek lesznek, akikkel könnyű lesz együttműködni. Ezen felül lesz egy tanácsadója, aki ezután majd mindig fogja a kezét.

Mi a legrosszabb, ami történhet?

2 órát rászánt arra, hogy megismertette szolgáltatását / termékét 30 cégvezetővel, akik továbbajánlhatják Önt és vállalkozását másoknak.

Garancia: Amennyiben nem lenne elégedett a személyes tanácsadással, ha nem jön be, és ezt jelzi személyesen a találkozó után közvetlenül, szó nélkül visszakapja a konzultáció díját.

FONTOS: A fenti, kedvezményes díjú 1 órás személyes Online Marketing Konzultációból hetente 1 alkalmat tudok vállalni.

Jelentkezési határidő: KEDD 14:00

Írja be az adatait az alábbi mezőkbe, majd kattintson a piros “JELENTKEZEM” gombra, és 1 napon belül visszaigazolom az Online Marketing Konzultáció időpontját.

Most még NEM KELL FIZETNIE.

Gyakran Ismételt Kérdések

Szeretnék részt venni az üzleti találkozón – mit kell tennem?

Jelölje be, hogy szeretne részt venni, majd küldje el a jelentkezést.

Azt olvastam, hogy az üzleti találkozón való részvételnek feltételei vannak – mik ezek?

Egy ilyen üzleti találkozón kb. 30 sikeres üzletember, cégvezető vesz részt. Egy tevékenységi területet csak egy résztvevő képviselhet, így részvétele előzetes elbírálásra kerül.

Mikor van és mennyi ideig tart az üzleti találkozó?

Az üzleti találkozó reggel 8-kor kezdődik 1/2 óra kötetlen kávézással, ismerkedéssel, utána 1,5 óra vezetett találkozó, majd kb. 1/2 óra reggeli és kapcsolatépítés; összesen kb. 2,5 óra. Az üzleti találkozó végén kerül sor a mi 1 órás Online Marketing Konzultációnkra. Az elfoglaltság összesen 3 – 3,5 órát jelent.

Hol kerül sor az üzleti találkozóra?

Az üzleti találkozó minden esetben Budapesten, Óbudán kerül megrendezésre.

Hogyan mutatkozhatok be az üzleti találkozó alatt?

Minden vendégünknek 1 perc áll rendelkezésre a találkozó során. Ennek kötött formája van: Először elmondani a tevékenységi területet, kiemelni, hogy miért érdemes Önökkel üzletelni, konkrét kapcsolatot javasolt említeni, ahova szeretne bejutni. Gyakori, hogy a jelenlévő cégvezetők közül valaki tud oda vagy hasonló céghez kapcsolatot. A reggeli alatt kötetlen kapcsolatépítésre van lehetőség.

Mennyibe kerül a találkozón való részvétel? Hogyan lehet fizetni? Számlát kapok?

Az üzleti találkozón vendégeinknek a részvételi díj bruttó 5.500,- Ft , amit a terembérletért és a meleg reggeliért fizetünk. A Konzultáció bruttó 7.500,- Ft-os díjával együtt Önnek tehát a megérkezéskor bruttó 13.000,- Ft-ot kell fizetnie, hogy részvételét biztosítsa. Számlát elektronikus formában küldök a Konzultáció megtörténte után.

  • "Volt már egy aránylag jó minőségű weboldalunk, de azzal szembesültünk, hogy kevés megkeresés érkezik rajta keresztül, így a sales csapatnak továbbra is hideghívással kellett ügyfeleket vadásznia. Miután Attilával találkoztunk és átbeszéltük a lehetőségeket, majd Attila célzott hirdetési kampányt indított be számunkra, miközben a weboldalon is optimalizáltunk, 1 hét alatt jön annyi érdeklődő, mint korábban egy év alatt!"

     Böszörményi Dániel
    Böszörményi Dániel Rhenus Office Systems Kft. / Sales Manager
  • "Megjelent az elektronikai könyvsorozatunk 2019-es, immáron ötödik része, és megjelentettük az 1-4 gyűjteményes verziót is (angol és magyar nyelven). Egyben hozzáférhetővé tettük a teljes tartalmat a http://www.electronics-articles.com oldalon. A SEO tanácsadásért külön köszönet Németh Attilának a webmaitt.hu -nál!!!!!"

    Kiss Zoltán
    Kiss Zoltán Endrich Bauelemente Vertriebs GmbH / Sales Manager Eastern-Europe