Növelje vevőkörét!
Felejtse el a hideghívások miatti visszautasítást!
Szerezzen weboldalával ideális ügyfeleket!

Mikro- és kisvállalkozások vezetőinek:

Hogyan tudja elérni, hogy az ismeretlen potenciális vevők hajszolása és győzködése helyett folyamatosan csöngjön a telefon és a bejövő üzenetek mappája az érdeklődő hívásoktól és e-mailektől?

Hogyan tudja elérni, hogy a felépített gép- vagy munkaerő-kapacitásának kihasználtsága folyamatosan közelítse a 100%-ot?

Hogyan tud felkészülni arra, hogy, a jelenlegi munkaerőhiány közepette válogatni tudjon a legjobb munkák közül?

Ideális vevőkkel.

Gyakran találkozom olyan vállalkozókkal, cégtulajdonosokkal, akik az alábbiaktól szenvednek:

  • Hideghívásokkal hajszolja potenciális ügyfeleit
  • Állandóan frusztrált a sok elutasítás miatt
  • Csinálja a munkáit, de közben nyomasztja, hogy szerezzen újakat
  • Nincs stabil megrendelésállománya
  • Jó a szolgáltatása, de nehéz új ügyfeleket szereznie

“Minden reggel, legyen az munkanap vagy hétvége, utáltam felébredni. Nyomasztott a gondolat, hogy beülök az autóba, elutazom pár száz kilométert, hogy elvégezzük a múlt hónapban megrendelt munkát. Miközben a feladat végrehajtásával foglalkoztam, folyton az járt a fejemben, hogy miközben én itt dolgozom, ki fog és hogyan fog a következő hónapra is munkát szerezni a csapatnak? Jöttek ugyan továbbajánlások, de teljesen felőrölt engem, hogy nem volt kiszámítható a megrendelésállomány. Kezdett ez a kiszámíthatatlan hajtás már a családom rovására is menni.” – János, egyik ügyfelem, aki speciális tisztítástechnológiával foglalkozik, így számolt be “korábbi életéről”.

“3-4 éven át készülődtem arra, hogy a 15 éves weboldalunkat megújítsam. Többször beszéltem erről grafikusokkal, webfejlesztőkkel, de mindig olyan bonyolultnak tűnt, hogy inkább menekültem a feladat elől.” – mondta Judit, egy biztosítási alkusz cég tulajdonosa.

Tamás, egy iratmegsemmisítő cég vezetője arra panaszkodott, hogy bármilyen jó is a néhány fős sales csapata, minden nap azzal küzdenek, hogy hideghívásokkal nagyon nehéz igazán jó ügyfeleket szerezni. Azt vették észre, hogy mire felhívják a potenciális ügyfeleket, azok már elköteleződtek a konkurenciához, pedig a konkurencia szolgáltatása nem is volt olyan jó, mint az övék.

Klementinának, aki biológiai, természetes bőrfiatalítással foglalkozik, minden gép és hatóanyag a birtokában volt, viszont nem foglalkozott még a marketinggel, tehát mindent nulláról kellett elindítania.

Nekik azóta már van VEVŐSZERZŐ WEBOLDALUK. Mit szólna hozzá, hogy Önnek is legyen?

Képzelje el, hogy egy vevőszerző weboldallal folyamatosan hívni fogják az ideális vevői, nyugodtan koncentrálhat cége építésére, bezsebelheti a dicséreteket a jól elvégzett munkákért, és közben új megkeresések érkeznek, nyugalmat kap és kiegyensúlyozott üzletmenetet, illetve cége stabilan fejlődő vállalkozássá válik.

János története: “Szórni a pénzt két kézzel, de beszedni tízzel”

Az egyik ügyfelem – János, akiről feljebb már volt szó – magas-takarítással foglalkozik, azaz nagy belmagasságú épületeket vagy akár külső ereszcsatornákat tisztít meg egy praktikus módszerrel; nem kell felmásznia a magasba, hanem egy biztonságos eszközzel közelíti meg a takarítandó helyet:
pk-tech-magastakaritas-img

Ügyfelem (aki ekkor még nem volt ügyfelem) vállalkozása stagnált, mert legtöbb megbízóját hideghívással vagy személyes megkereséssel szerezte, ami rendkívül időrabló volt, és a sikeres üzletkötések aránya elég kicsi volt.

Tanácsoltam, hogy fordítsa meg a dolgot!

Ahhoz, hogy ne ő loholjon munka után, ne ő próbáljon rábeszélni olyanokat, akiknek lehet, hogy éppen nincs is szüksége a szolgáltatására, meg kellett találnia azokat, akiknek viszont égető szükségük van rá. Éppen őrá!

Egy Online Marketing Konzultáció során kitaláltuk, hogy készítsek számára egy bemutató weboldalt, és hirdetési kampánnyal keressem meg azokat, akik online, az interneten éppen az elkoszolódott gyárcsarnokuk vagy az eltömődött ereszcsatornájuk megtisztítására kutatnak megoldás után. Lehet, hogy kevesebben vannak ilyenek, akik pont ezt keresik, mint mindazok összessége, akikre egy gyárcsarnokot vagy irodaépületet bíztak, vagy akiknek családi házuk van, mégis ők azok, akik itt és most akarják, hogy a problémájuk meg legyen oldva.

Nem eladni, hanem vásárlási helyzetet teremteni

Elkészült a weboldal és elindult a Google keresőkampány, aminek hatására elkezdtek égni a telefonvonalak. Olyanok keresik egyre-másra megbízómat, akiknek problémájuk van. Ebből következően a “találati (zárási) arány” is, azaz a megrendelt megbízások száma a megkeresésekhez képest sokkal nagyobb lett, mint amikor ő maga hajtotta az üzleteket.

Ha ez így megy tovább; János vállalkozása egy újabb lépcsőfok előtt áll: tovább növekedni, azaz nem lehet szórni a pénzt, mert annak egy része a növekedéshez kellhet, viszont beszedni tízzel azért lehet!

Egy VEVŐSZERZŐ WEBOLDAL birtokában:

  • Folyamatosan hívni fogják az ideális vevői
  • Nyugodtan koncentrálhat cége építésére
  • Bezsebelheti a dicséreteket a jól elvégzett munkákért, és közben új megkeresések érkeznek
  • Nyugalmat kap és  kiegyensúlyozott üzletmenetet
  • Stabilan fejlődő vállalkozássá válik

Németh Attila
Internetes ügyfélszerzési szakértő

Segítek Önnek: Felajánlásom egy 1 órás személyes Online Marketing Konzultáció, ahol átbeszéljük marketingjének legfontosabb megvalósítandó elemeit.

  • Tisztázzuk üzleti célját; mit akar elérni és mikorra
  • Körülhatároljuk célcsoportját, akikből ideális ügyfelei származhatnak
  • Meghatározzuk fő üzenetét, amit ideális ügyfeleinek közvetíteni szeretne
  • Kitaláljuk, hogy az üzenetet milyen módszerekkel juttassa el hozzájuk
  • Felvázolunk egy egyszerű, de hatékony online ügyfélszerző gépezetet
  • A végén lépésről-lépésre összefoglalom, amit megbeszéltünk

Az 1 órás Online Marketing Konzultáció díja most 17.900,- Ft + ÁFA helyett INGYEN.

Figyelem! Még átgondolja?

Amennyiben nem jelentkezik most, akkor holnap ilyenkor már nagy eséllyel túl késő lesz. Más fogja lefoglalni az alkalmat. Ráadásul minden egyes halogatással töltött nap abból a megkönnyebbülésből vesz el, amit a VEVŐSZERZŐ WEBOLDAL birtoklásával élhetne meg.

Ne vesztegesse az időt. Foglaljon időpontot most.

  • "Attila, fantasztikusak a marketing eredmények; ha ezt tudjuk tartani, aranyba foglalom a nevét. ☺"online marketing eredmények

    Ötvös Krisztián
    Ötvös Krisztián Partner, Global Leading Conferences
  • "Volt már egy aránylag jó minőségű weboldalunk, de azzal szembesültünk, hogy kevés megkeresés érkezik rajta keresztül, így a sales csapatnak továbbra is hideghívással kellett ügyfeleket vadásznia. Miután Attilával találkoztunk és átbeszéltük a lehetőségeket, majd Attila célzott hirdetési kampányt indított be számunkra, miközben a weboldalon is optimalizáltunk, 1 hét alatt jön annyi érdeklődő, mint korábban egy év alatt!"

     Böszörményi Dániel
    Böszörményi Dániel Rhenus Office Systems Kft. / Sales Manager
  • "Megjelent az elektronikai könyvsorozatunk 2019-es, immáron ötödik része, és megjelentettük az 1-4 gyűjteményes verziót is (angol és magyar nyelven). Egyben hozzáférhetővé tettük a teljes tartalmat a http://www.electronics-articles.com oldalon. A SEO tanácsadásért külön köszönet Németh Attilának a webmaitt.hu -nál!!!!!"

    Kiss Zoltán
    Kiss Zoltán Endrich Bauelemente Vertriebs GmbH / Sales Manager Eastern-Europe