ONLINE MARKETING TANÁCSADÁS

“Attila fejében rend van, ezért jó vele együttműködni” – mondta egyik ügyfelem, a Grafic Line Kft. ügyvezetője rögtön az első tanácsadási alkalom végén.

Azt mondják, innovatív és kreatív megközelítésem, és nyitott és produktív kommunikációmmal felpezsdítem az online marketing tanácsadást igénybe vevő vállalkozások tevékenységét, és problémamegoldóként magabiztosan kommunikálok a cég vezetősége felé.

Jól is esik ez  a vélemény, és talán nem véletlen – évtizedes sales és marketing tapasztalatom segítségével át is látom ügyfeleim üzleti tevékenységét és céljait.

Tipikusan olyan cégek, vállalkozások kérnek fel online marketing tanácsadásra, akiknek van egy kisebb marketing csapatuk, sokféle online tevékenységgel foglalkoznak, sokféle csatornán aktívak, de vagy nem jönnek az eredmények, vagy azok a vezetőség számára nem mérhetőek.

Jellemző szituáció szokott lenni, hogy a vezetői értekezleten, vagy a tulajdonos felé a marketing csapat vezetője nem tudja pontosan megmondani számszerűen, hogy az online marketing tevékenység mennyi eredményt generált a ráfordított költségekkel szemben.

A másik jellemző szituáció, amikor a segítségemet kérik, hogy – mivel nem mérhető az aktivitás – nem tudják, melyik online tevékenységet érdemes végezni és melyikkel kellene inkább felhagyni.

A harmadik legjellemzőbb eset, amikor az online marketinges csapat egyes online eszközökkel, használatukkal és alkalmazási területeikkel nincsen tisztában; legfeljebb csak felületes ismereteik vannak ezekről. Amikor ezt felismerik és felkérnek; online marketing minitréningekkel szoktam segíteni (pl. Google AdWords alapok, Analytics, Facebook hirdetéskezelő alapok, SEO – keresőoptimalizálás, Tartalommarketing alapok).

Töltse le egy korábbi megvalósított konzultációs projekt dokumentációját:

>>> WebMaITT – online marketing consulting