ONLINE MARKETING TANÁCSADÁS

Sokan keresnek azonnal felhasználható marketing stratégia mintákat, marketing tervet vagy akár sablonokat, azt gondolva, hogy ha azokat kitöltik, akkor vállalkozásuk marketingje egy csapásra a helyes vágányra kerül. Ezzel szemben a tapasztalat azt mutatja, hogy minden cég, minden vállalkozás egyedi (persze vannak ágazati hasonlóságok), ezért ami egy cégnél beválik, egy másiknál lehet, hogy nem hoz eredményt.

Mi hajtja Önöket? Mi a küldetésük? Mik a legfőbb értékeik? Vállalkozóként Ön ismeri legjobban a saját piaca szereplőit, a termékeik / szolgáltatásaik egyediségét és a célcsoportjukat. Én azt tudom, milyen eszközök kellenek ahhoz, hogy megtérülő módon szerezzenek új ügyfeleket az internetről, és ezáltal növekedni tudjanak.

Azt mondják, innovatív és kreatív a megközelítésem, és nyitott és produktív kommunikációmmal felpezsdítem az online marketing tanácsadást igénybe vevő vállalkozások tevékenységét, és problémamegoldóként magabiztosan kommunikálok a cég vezetősége felé. Jól is esik ez  a vélemény, és talán nem véletlen – évtizedes sales és marketing tapasztalatom segítségével át is látom ügyfeleim üzleti tevékenységét és céljait.

  • "Szeretném veled megosztani azt az élményemet - most már sokadszorra - amikor a hírleveled megérkezik, mindig izgalommal tölt el; megint mit fogok érteni belőle? Minden esetben az a végkövetkeztetés, hogy MEGÉRTEM, igen, csupa nagybetűvel. Nagyon jó az a nyelvezet, amit használsz, nem törekedsz csupán a hozzáértőknek szóló, csupa értelmezhetetlen szakszavak tömkelegéhez. Úgy írsz, ami egyszerre kíváncsivá is tesz és új ismeretet is tartogat. Várom a következő Hírleveled."

    Dánfalvi Géza
    Dánfalvi Géza Rockwell Security Kft. / tulajdonos, ügyvezető

Tipikusan olyan cégek, vállalkozások kérnek fel online marketing tanácsadásra, ahol a tuladjonos/ügyvezető foglalkozott eddig a marketinggel vagy akiknek van egy kisebb marketing csapatuk. Sokféle online tevékenységgel foglalkoznak, sokféle csatornán aktívak, de vagy nem jönnek az eredmények, vagy azok a vezetőség számára nem mérhetőek.

Jellemző szituáció szokott lenni, hogy a vezetői értekezleten, vagy a tulajdonos felé a marketing csapat vezetője nem tudja pontosan megmondani számszerűen, hogy az online marketing tevékenység mennyi eredményt generált a ráfordított költségekkel szemben.

A másik jellemző helyzet, amikor a segítségemet kérik, hogy – mivel nem mérhető az aktivitás – nem tudják, melyik online tevékenységet érdemes végezni és melyikkel kellene inkább felhagyni.

A harmadik eset, amikor az online marketinges csapat egyes online eszközökkel, használatukkal és alkalmazási területeikkel nincsen teljesen tisztában; legfeljebb csak felületes ismereteik vannak ezekről, illetve azt tapasztalják, hogy a marketingre fordított büdzsé nem térül meg.

Amikor ezt felismerik és felkérnek; online marketing tanácsadással és minitréningekkel szoktam segíteni (pl. Google AdWords alapok, Analytics, Facebook hirdetéskezelő alapok, SEO – keresőoptimalizálás, Tartalommarketing alapok, eDM, Facebook közösség építésMessenger Marketing), illetve vállalom kampányok kivitelezését.

Álmom és célom, hogy minél több KKV életét alapvetően megfordítsam – folyamatosan csörögjön a telefon és az email inbox a bejövő ajánlatkérésektől.

Ön tudja, mennyi bevételt termelt az elmúlt hónapban vállalkozása weboldala?

Ez csak egy a lehetséges kérdések közül, ami felmerülhet Önben, ha elkezdené vagy megerősítené vállalkozása online jelenlétét.

  • Kevés a ráérő időnk – hogyan csináljunk marketinget?
  • Hogyan keltsük fel az érdeklődést?
  • Rengetegen hirdetnek – hogyan tűnjünk ki?
  • Hogyan fordítsuk vissza a reklámokat megunt látogatókat?
  • Hogyan vegyük rá régi ügyfeleinket, hogy újra vásároljanak?
  • Miért fontos mérni a marketing tevékenység megtérülését?
  • Milyen eszközökkel lehet ezt mérni?
  • Honnan tudjuk, melyik kampány a jó és melyik nem?
  • Lehet, hogy nem is érdemes mindennel egyszerre foglalkozni?
  • Honnan tudjuk, hogy mivel hagyjunk fel?
  • Félek a bonyolult szakkifejezésektől – itt ugye nem ilyenekkel terhelnek?
  • A munkatársaimnak pontos útmutatásra, és nem fárasztó magyarázatra van szükségük.
  • Nekem viszont pontos, számszerű és áttekinthető kimutatásra van szükségem, hogy megalapozott döntéseket hozhassak.
  • Szeretném megvitatni a saját ötleteimet egy szakemberrel, aki nem kioktat, hanem “fogja a kezem”.