Ne haragudj, fekete cipőm

 Kategória: márkaépítés

Történt, hogy tegnap részt vettem Szalay Ádám Storytelling Mesterkurzusán, és ott az egyik gyakorlati feladat az volt, hogy készítsünk egy fotót a cipőnkről, majd 30 másodperc alatt írjunk róla egy történetet, ami megragadja az olvasót.

El is készítettem a fotót, majd nagy sietősen meg is írtam egy rövid történetet vele kapcsolatban. A történetet el kellett küldeni egy előre megadott, központi e-mail címre. Az előadó jelezte, hogy a következő szünet után ki fogja választani a legjobb történeteket, és a storytelling-ben legjobbakat fel fogja olvasni a 650 résztvevő előtt.

Ön már írt történetet a cipőjéről 30 másodpercben?

Nem?

Feltétlenül próbálja ki! Lejjebb elmagyarázom, miért…

Mondanom sem kell, nagy zsibongás volt már a történetírások alatt, és az ebédszünet után visszatérve a terembe sokan izgultunk, kik lesznek a kiválasztottak.

/OFF

És most, hogy ezt írom, beütött a krach! Áááááh … Be akartam ide másolni az én történetemet, de nem találom sehol! Azt gondoltam tegnap, hogy egyszerűen ott lesz az elküldött üzenetek között, de nem volt ott. Nem találtam a törölt elemek között sem.

Ugyanis ezt az egész bejegyzést azért írom, mert képzelje, 6 történetet kiválasztott az előadó a 650 közül, és az enyém közte volt…viszont nem találom sehol!!!

/ON

Na mindegy, ilyen a storytelling … néha el kell ismételni a mondókánkat, hogy átmenjen az üzenet … megpróbálom visszaidézni:

“Basszus, hogy néz ki ez a cipő?! Ma reggel, üzleti találkozóra, majd konferenciára indulva reggel még eszembe is jutott, hogy ki kellene pucolnom ezt a cipőt, de a sietségben nem foglalkoztam ezzel. Ne haragudj, fekete cipőm, holnap reggel Te leszel az első, akinek köszönni fogok!”

Így is lett, ahogy a képen is látható.

Miért fontos a történetmesélés, a storytelling?

Látom, ahogy most arra gondol, mennyire jó lenne úgy megszólítania a potenciális ügyfeleit, hogy azok kötődjenek a márkájához. Mint sokan másoknak, Önnek sincs ideje ezzel foglalkozni. Nincs ezzel nagy baj, rengetegen vagyunk úgy vele, hogy éppen csak a céges prospektus megfogalmazására jut időnk, de másra már nem.

Nemrég stratégiai együttműködést kötöttem az egyik legismertebb magyar blogíróval, szövegíróval, aki az érzelem-alapú kommunikáció mestere. Mi ketten együtt segíteni tudunk Önnek abban, hogy valódi storytelling alkalmazásával a célcsoportjának érzelmeire hatva hozzuk közelebb hozzá az Ön márkáját weboldalán, hírleveleken és a közösségi médián keresztül.

Írja le Ön is cipőjének történetét és nyerjen konzultációt!

Mindazok közül, akik 2019 március 31. éjfélig regisztrálnak az első konzultációra ÉS elküldik nekem cipőjük 30 másodperces történetét, kisorsolok egyvalakit, akinek a konzultáció ingyenes lesz. (A cipők történetét  – név nélkül – meg fogom osztani a Facebook-oldalamon, és a részvétellel a jelentkezők ehhez kifejezetten hozzájárulnak.)

 

 

Korábbi cikkek
érti a Googlebiztonsági rés