Messenger marketing – megnyerőbb sales kommunikáció

 Kategória: közösségi média, marketing

Üzleti növekedés, értékesítés, sales-kommunikáció felgyorsítása a Facebook Messenger Marketing segítségével. A Messenger Marketing olyan újdonság, ami most robbantja fel az online marketing piacot.

Akar a ma legjobbjai közé kerülni?

Legyen megnyerőbb a sales kommunikációja, és gyorsítsa fel értékesítését a Facebook Messenger Marketing segítségével

Ha azzal küszködik, hogy az emberek megnyissák az e-mailjeit, megvásárolják termékeit és szolgáltatásait, csökkentse a hirdetési költségeit és növelje érdeklődői elköteleződését, indítson el valami újat!

Ha elege van …

  • Olyan e-mailek küldéséből, amelyeket egyszerűen senki nem nyit meg, nem beszélve arról, hogy elolvasnák vagy kattintanának rá
  • A lassú értékesítési tölcsérekből, amelyekkel hetekig tart, hogy értékesítéseket generáljon a hirdetési erőfeszítéseiből
  • A hosszú órákból, amiket olyan blogbejegyzések, videók, hirdetések és Facebook bejegyzések létrehozásával tölt, amik nem adnak el
  • Abból, hogy az ügyfelek egyszerűen elhagyják a boltot anélkül, hogy valódi lehetősége lenne az eladás megmentésére

Akkor MOST itt az ideje, hogy elkezdjük …

Ez a legújabb és forradalmi marketingstratégia, amelyet a Facebook kínált fel nemrég. A követőkkel való kapcsolattartás oly módon változik meg, hogy ők ezt valódinak, hitelesnek és zökkenőmentesnek érzik, miközben Ön kevés ráfordítással is gyorsíthatja az értékesítési folyamatot. Úgy hívják: Messenger Marketing.

Szóval, mi a Facebook “Messenger Marketing” és miként segít abban, hogy meghaladja értékesítési céljait?

Ugyanúgy, ahogyan a felhasználók feliratkoznak az e-mail listájára, hogy megkapják hírleveleit, most már feliratkozhatnak Facebook-oldaluk Messenger-listájára, csakhogy a Messengerre vonatkozó megnyitási arány meghaladja a 90% -ot, az átkattintási arány pedig eléri a 60%, 70%, 90%-ot is.

A Messenger Marketing újdonság, ami most robbantja fel az online marketing piacot – ezzel 2 év előnyre lehet szert tenni a versenytársakkal szemben, viszont 2 év múlva már mindenki ezt fogja csinálni és addigra unalmassá válik.

Mit jelent ez az Ön vállalkozása számára?

Az online ügyfélszerzési beruházás magasabb megtérülését, mint valaha, mivel egy sokkal reaktívabb lista valószínűbb, hogy hamarabb vásárol. Miért? Ez egyszerű! Az azonnali automatizált válaszok és üzenetek, amelyek tartalmazhatnak gombokat, videofájlokat és képeket, sokkal vonzóbbak … és tényleg AZONNALIAK! Ez lerövidíti az értékesítési ciklust napokról percekre, ami rögtön felgyorsítja a cash-flow-t.

A legjobb hír viszont az, hogy ez több, mint egy új értékesítési mód, sőt, a tolakodó hideghívások ezzel a múltéi lesznek. Az ügyfelek “kiválaszthatják saját kalandjaikat”; ők irányítják, merre tartson a társalgás, és ez számukra megadja az irányítás kellemes illúzióját (ők érzik magukat nyeregben).

Az e-mail meghalt?

Abszolút nem, de a Messenger Marketing megváltoztatja az üzleti marketingje módját. Gondoljon erre “Email 2.0”-ként … mint az e-mail marketing következő változata. A Messenger listája ugyanolyan értékes (ha nem jobban) lesz az elkövetkező években, mint az Ön e-mail listája.

Szóval, hogyan használhatom ezt gyorsan az üzletem növekedésére?

A hihetetlen hír az, hogy a Messenger Marketing szolgáltatással csaknem mindenféle beszélgetést folytathat ügyfeleivel … skálázhatóan!

1. CSÖKKENTHETI A MUNKATERHELÉSÉT AUTOMATA VÁLASZOKKAL
Az ügyfelek válasz várnak … és gyorsan! A Messenger lehetővé teszi, hogy válaszoljon az összes ügyfelének a leggyakrabban feltett kérdésekre, azonnal és anélkül, hogy 24/7 ügyfélszolgálati csapattal kellene rendelkeznie, így időt és pénzt takarít meg, miközben növeli az ügyfelek elégedettségét.

2. 90% + MEGNYITÁSI ARÁNY
A Messenger használatával elküldhet ügyfeleinek jelentéseket, videókat, képeket, PDF-letöltéseket, blogbejegyzéseket másodpercek alatt, miután az ügyfél kapcsolatba lépett a vállalkozással. Nincs több hiányzó vagy késleltetett e-mail, és 90% + lehet a megnyitási arány, tehát több követője fogja megnézni a tartalmát, amikor megosztja azt.

3. Növelje értékesítését AUTOMATIZÁLT BESZÉLGETÉSEKKEL
Képzelje el, hogy képes lesz olyan társalgást folytatni, ami az Ön új feliratkozóját pár perc alatt egy egyszerű Facebook-megjegyzéstől egészen a vásárlásig vezeti. A jó hír az, hogy az ügyfelek vezetik a beszélgetést, és nem Ön, így ők úgy érzik, valódi és hiteles, nem pedig tolakodó porszívóügynöki nyomulásba csöppentek.

4. NÖVELJE 20% – 50%-kal ÜZLETE BEVÉTELÉT
Hányan mutatnak érdeklődést terméke iránt, de soha nem vásárolnak? Többen, mint gondolná, biztos vagyok benne. Gondolt már arra, hogy az eladásai mennyivel gyorsabban növekednének, ha mód nyílhatna a kérdések azonnali interaktív megválaszolására, a kifogásaik leküzdésére és még több eladás zárására, ha egy egyszerű gombot hozzáadna a megrendelő űrlaphoz vagy az érkezőoldalhoz? Szívesen képzelné el értékesítését úgy, mint egy valóságos bolti eladást, ahol a vevő a készséges eladótól mindenre tájékoztatást kap?

Miért érdemes a Messenger Marketing módszerbe belevágnia?

  • A Messenger Marketing jelenleg 90% -ot meghaladó megnyitási aránnyal rendelkezik, az e-mailek ehhez képest csak 10-20% -kal (az iparágtól függően)
  • A Messenger több mint 1,2 milliárd felhasználóval büszkélkedhet (Magyarországon 4,6 millió), és több mint egymilliárd üzenetet vált minden hónapban a vállalkozásokkal … az ügyfelek már rajta vannak
  • A beszélgetést az ügyfelek kezdeményezik, azaz ők nagymértékben érdeklődő felhasználók, és ez elköteleződéshez, gyorsabb értékesítéshez és magasabb ROI-hoz vezetnek (egyes esetekben 400% -ról beszélünk)

És mivel a legtöbb vállalkozás nem is ismeri ezt a teljesen új, egyedülálló platformot MOST itt a LEGJOBB idő, hogy megelőzze vetélytársait. Ez lesz a következő nagy dolog a marketingben. Azok az intelligens és hozzáértő vállalkozók, akik a boly előtt maradnak, akik új eszközöket és stratégiákat fogadnak el korán, fogják a legnagyobb eredményeket elérni.

KIPRÓBÁLOM

(A “Támogatás kérése” gombra kell kattintani a Facebook-oldalon) 

 

 

A Messenger Marketing építő platformot meg kell tanulni. Ez egy komoly szoftver, mint mondjuk egy videó vágó program. Ha megtanulta használni, még csak épphogy tud építeni, de hogy mit épít benne, az már Önön múlik. Ahhoz, hogy tudjon építeni benne egy jó AUTOMATIZÁLT BESZÉLGETÉST, elég sok képességre van szüksége. Nagyon jól jön az algoritmikus gondolkodás. Ha Ön programozó vagy Önnek ez egyszerű, mert érteni fogja mi az az elágazás vagy a fa struktúra, mik azok a döntési gráfok, akkor végig tud vezetni egy bonyolult folyamatot. Végig tudja vezetni a látogatót: ha ezt mondta, akkor ez történjen, ha azt mondta, akkor az legyen. Egy ilyen folyamatot fel tud építeni megfelelő készségekkel, de ha nincs ez meg, nehéz lesz; érdemes tapasztalt segítséget kérnie.

Mi a véleménye?
Legújabb cikkek
marketing ajándék