Média-megjelenéseim

Mi történik a Facebook mögött?

Sztárok helyett bloggerek, álhírek

álhírek

Internetes közösségi marketing

online marketing

Ügyfeleim véleménye

  • "Korábban a weboldal fejlesztőkkel az volt a tapasztalatom, hogy általában rájuk kellett várni - olykor eltűntek egy kis időre. Nem tartották be a látványtervben elfogadott megjelenést vagy egy sablon átszínezésében látták csak a megoldást. Amióta mi együtt dolgozunk, tudom, hogy nem kell izgulnom a határidők miatt. Ezen kívül fontos számomra, hogy szakértőként állsz a feladathoz és meg tudom veled vitatni a gondolataimat és ötleteimet. A legfontosabb számomra az, hogy a design kialakításakor nem kell kompromisszumokat kötnöm, amit megtervezek, az köszön vissza a működő oldalon is. Ha ügyfeleimnek weboldalra lesz szüksége mindenképpen téged foglak felkérni a fejlesztésre :)"

    Sütő Melinda
    Sütő Melinda Deneris Reklámügynökség / tulajdonos
  • "3-4 éven át készülődtem arra, hogy a 15 éves weboldalunkat megújítsam. Többször beszéltem erről grafikusokkal, webfejlesztőkkel, de mindig olyan bonyolultnak tűnt, hogy inkább menekültem a feladat elől. Téged megismerve, majd következetes magyarázatodat megértve - hogy nekem mit is kellene csinálnom - minden nagyon egyszerűvé vált. Azzal, hogy megismerted a cégemet, hogy mi a tevékenységünk lényege, szuper módon és igen gyorsan összeállítottad a webes megjelenésünk ajánlott struktúráját és színvilágát, így nekem csak a szövegblokkokat és a fotókat kellett szolgáltatnom. Olyan weboldal jött létre amely végtelenül elegáns, kiegyensúlyozott; mindazt és olyan mértékben tartalmazza, amiről eddig csak álmodoztam, ráadásul elkészülte után már többmilliós plusz bevételt hozott! Köszönet érte!" elegáns weboldal

    Valkó Judit
    Valkó Judit VALKO-INTERNATIONAL Biztosítási Alkusz Kft.

Ki áll a WebMaITT mögött? Hogyan lettem weboldal fejlesztő, online marketing és közösségi média szakértő?

Németh Attilának hívnak, pályám korábbi szakaszában olyan vállalatok számára végeztem műszaki fejlesztést és projektvezetést, mint a General Electric, a Volkswagen, a BMW vagy a Mercedes.

7 éven keresztül voltam egy német automatizálási multivállalat, a Festo oktatási osztályának vezetője, ahol egyik fő feladatom képzések és korszerű oktatási eszközök marketingje és PR-jának kitalálása, megtervezése és végrehajtása volt. Legnagyobb sikereimet országos és nemzetközi szakmai versenyek (Graz, Lissabon, London, Spa-Francorchamps, Leipzig) megrendezésével (a képeken a legnépszerűbb, egyetemisták számára kitalált robotprogramozási verseny látható) értem el, mert ezek a rendezvények összhangban voltak a cég imázsával, termékeinek magas minőségével, és rengetegen beszéltek róla országos és nemzetközi szinten.

Nagyon büszke vagyok arra, hogy ezzel a tevékenységemmel, küldetésemmel hozzájárulhattam mind a felsőoktatás, mind pedig a szakképzés színvonalának emeléséhez, és rengeteg fiatalt sikerült lelkes és hozzáértő szakemberré nevelnünk az évek alatt, hogy e rendezvények PR-ja által nagyobb elismerést kapjon a szakértelem (sok esetben máskülönben lenézett szakmákban).

Az üzleti érdekek és szempontok azonban 3 éve más helyre és más feladatra szólítottak.

Üzleti érdekek más feladatra szólítottak, azaz leépítettek a leányvállalattól, de már másnap felhívtak a német központból, hogy felkérnének egy új kihívásra, így a rákövetkező projektem során online marketing és közösségi média szakértő tevékenység felé fordultam.

Szaúd-Arábiában, a világon az egyik legnagyobb internet és közösségi média penetrációval rendelkező országban új szakképző intézmények felállítása és elindítása volt a felatom, ahol rám hárult az informatikai rendszer, valamint a weboldal, facebook  és twitter csatornák kialakítása (lehet, hogy már nem él mind). Tanítómestereim az Öbölben az egyik leginkább elismert digitális média ügynökség munkatársai voltak. Közösségi Média Marketing témában nemzetközi bizonyítványt is szereztem, így hazaköltözésem után itthon elindítottam szakértői szolgáltatásomat közösségi média marketing és tartalommarketing terén a legújabb trendek figyelembevételével.

Külföldi projektem során egy blogot is írtam ottani kalandjaimról, tapasztalataimról, és rájöttem, hogy a WordPress ma a legalkalmasabb platform arra, hogy új vállalkozások egyszerűen, gyorsan és költségkímélő módon bemutassák termékeiket, szolgáltatásaikat célcsoportjuk számára, kihasználva a keresőoptimalizálás és tartalommarketing lehetőségeit.

Abban szeretnék segíteni, hogy Ön a vállalkozása, üzlete fejlesztésével foglalkozzon és engedje meg, hogy levegyem a válláról a weboldal készítés és online marketing terhét!

Miben tudok segíteni?

A WebMaITT online marketinggel foglalkozik; azon belül mobilbarát, reszponzív weboldalak, idegen nyelvű honlap készítésével, többnyelvű webáruházakkal, keresőmarketinggel, közösségi hálózat építéssel és e-mail kampányokkal. Online marketing tanácsadást is szívesen vállalok, amennyiben Önöknél van marketing csapat, de szeretnék, hogy az online megjelenés rendszerezettebb, mérhetőbb legyen és több hasznot hozzon.

Kiknek tudok segíteni?

Olyan vállalkozásoknak, akiknek csak egy facebook-oldaluk van, vagy csak egy online szaknévsorban szerepelnek, esetleg kezdő vállalkozások

Olyanoknak, akiknek régi, nem mobilbarát a weboldaluk

Akiknek van weboldaluk, de szeretnék, hogy az több bevételt termeljen

Azoknak, akik webáruház létrehozásán gondolkoznak

Akinken többnyelvű weboldalra vagy webáruházra van szükségük, mert külföldön is terjeszkednének

Azoknak, akik nem akarnak elveszni a marketing szakkifejezések dzsungelében, hanem érthető, mérhető és hasznot hajtó kampányokat akarnak

Kiknek NEM TUDOK segíteni?

Akik nem akarnak vagy nincs idejük együttműködni a fejlesztés vagy a kampányok során

Akik nem végzik el a megállapodott feladatok rájuk háruló részét

Akik olcsó megoldást keresnek ahelyett, hogy profitot termelő megoldást keresnének

Akik úgy gondolják, hogy mindenhez értenek

Akiknek nincs üzleti tervük az online marketing hasznosítására

Akik abból szeretnének élni, hogy másokat ingyen dolgoztatnak

Miben szeretnék más lenni, mint az átlagos webfejlesztők?

A válasz abban rejlik, hogyan közelítem meg a webfejlesztés és -dizájn feladatát. Igyekszem kivenni magam a nagy “sablon-gyártási” futamból, és teljesen más szinten versenyzek.

A célom nem más, mint megkülönböztetett és egyedi dizájnt tervezni az ügyfeleim számára, ami a versenytársaim fölé emel és ezáltal változatos, egyedi és erős stílust ad.

Az önazonosság megtalálása együtt

Ha egy “webfejlesztő” csak elővesz egy ingyenes sablont, mindig ugyanazt fogja csinálni, egy kaptafára. Ezzel szemben nálam minden az ügyféllel kezdődik: az ő egyedi identitása és személyisége lesz az alapja a megkülönböztetett, magával ragadó webdizájnnak.

Ügyfélként Ön is volt már olyan helyzetben, amikor egy tervezési folyamat elején a tervezőjével megosztotta elképzeléseit, igaz? Ezek az elképzelések gyakran egy versenytárs cég identitásán alapultak; azt próbálták másolni. Az én feladatom az elején abban áll, hogy Ön felismerje, hogy Ön, illetve a vállalkozása mennyire egyedi, és hogy a sikeres webdizájn kulcsa az Ön saját cégéből fog jönni.

Feladatomnak tekintem, hogy meggyőzzem arról, hogy a saját értékeire és víziójára alapozzon , és ne másoljon valamit, amit máshol látott. Ha követővé válik, mindig egy lépéssel lemarad.

Amint ezt Ön elfogadta, kicsalogatjuk cége önazonosságát. Tényleg mélyen leásunk addig, míg megtaláljuk, valójában kicsodák is Önök, mint vállalat. Mi hajtja Önöket? Egyáltalán, miért léteznek? Mi a küldetésük? Mik a legfőbb értékeik? Ezt egy megbeszéléssorozaton keresztül tudjuk kideríteni, és ehhez szükség van az empátiámra.

Ez a felfedezési folyamat gyakran nagyon megéri a fáradságot. Ezen a ponton fogja Ön magáévá tenni a gondolatot, hogy Önnek, a cégének saját identitása van, ami csak az Önöké. Innen egy szilárd alapunk van arra, hogy megkülönböztetett és egyedi dizájnt találjunk ki.

Történetmesélés legyen a központban

Felhasználva az önazonosság információit, amit korábban gyötrelmesen kiizzadtunk (de megvannak!), fel fogom használni őket az Önök történetének felépítésére. Összetömörítem a nagyképet egy sokkal egyszerűbb, emészthető formára. Gyakran kiemelem a leghatásosabb mintázatokat, és kifejezésekké, mondatokká alakítom. Olyan mondatokká, amik a cég értékeit és küldetését néhány egyszerű szóban írják le.

Ez a forma lesz az Önök történetének alapja, akár egy mozifilm rövid cselekménye. Ez fog engem végigvezetni a webdizájn lépésein. Betűkészlet, színek, elrendezés és hátterek mind értelemmel és jelentéssel fognak bírni. Mind valamit elmesélnek a majdani látogató számára az Önök történetéből.

Minőségi webfejlesztés, hogy az üzenet átmenjen

Mindezek miatt  úgy gondolom, hogy a minőségi webfejlesztést nem lehet csak úgy a polcról megvenni, különösen nem ingyenes sablonokat alkalmazva. Ha Ön a versenytársaitól megkülönböztetett és egyedi webdizájnt szeretne, akkor ez lesz az, amibe érdemes lesz befektetnie.

Bele tudom élni magam – a különbség az üzleti ismeretekben van

Ha egyike a fentieknek – azoknak, akiknek segíteni tudok -, miért érdemes velem találkoznia?: A velem való találkozással minden részletre kiterjedően, de érthetően el fogom magyarázni az online marketing lehetőségeit, és alaposan ki fogom kérdezni az igényeiről, ami alapján a vállalkozására szabott javaslatokkal fogom ellátni. Csaknem 10 éves marketing-tapasztalatom alapján biztosíthatom, hogy jól bele tudom élni magam a vállalkozása kihívásaiba, és a pénzéért a leghatékonyabb online üzletfejlesztő szolgáltatást kapja mérhetően.

Egyedül nem megy

Rólam az a vélemény alakult ki , hogy gyorsan és proaktívan dolgozom. Bemutató weboldalt általában 4-5 hétre szoktam vállalni, de tapasztalatom szerint az elkészülési határidő nagyban a megbízó adatszolgáltatásának (szövegek, képek, dizájn elemek) gyorsaságán (vagy inkább sokszor a lassúságán) múlik, azaz állíthatom, hogy rám még nem kellett várni.

Szolgáltatásaimnak fokozatai vannak. A PREMIUM szolgáltatáscsomag a legmagasabb, ami egyedi weboldalt foglal magában valamint olyan opciókat, amik lehetővé teszik olyan online ügyfélszerzési csatornák kialakítását és kiaknázását, mint szegmentált automata hírlevelek, közösségi média integrálása, intelligens ügyfélszerző űrlapok vagy akár keresőhirdetések.

Weboldalaimat minden esetben karbantartási szolgáltatással kínálom, és opcionális, de nagyon erősen javasolt hacker elleni védelemmel látom el. Weboldalaimat olyan módszertannal készítem, hogy esetleges (messze nem kívánt) kiesésem esetén is egy hozzáértő fejlesztő magabiztosan tovább tudja vinni. Ezért a legjobb minőségű eszközöket használom a fejlesztéshez és komoly nemzetközi fejlesztői háttér áll mögöttem, mintha egy virtuális cégem lenne; a legjobbak közül válogathatok.

Ideális megbízóim azok, akik folyamatos kommunikációval és együttműködéssel maguk is aktívan részt vesznek a fejlesztésben, gondolkozásban, és igényük van az általuk is vállalható hiteles online megjelenésre. Ennek érdekében már egy szakmai javaslatot és árajánlatot is csak részletes elképzelésere-specifikációra adok. Rendszerint még a specifikáció megértése után is további kérdéssort teszek fel az üzleti célra, célcsoport(ok)ra, megjeleníteni kívánt értékekre, üzenetre és a kívánt funkcionalitásra vonatkozóan. Ennek megbeszélése után szoktam ajánlatot küldeni immár arra, amit mindketten pontosan a kívánt feladatként értelmezünk.

Hiszek a személyes kapcsolatok erejében.

A WebMaITT a BNI, a világ legnagyobb üzletajánló szervezetének tagja. Sok értékes üzleti és partneri kapcsolatot építettem ki e minőségi hátteret nyújtó keretrendszer segítségével, és az Önök teljes körű kiszolgálása érdekében is ezt a személyes kapcsolatra alapuló megközelítést alkalmazom.