KÖZÖSSÉGI MÉDIA MARKETING

Gyakran oszt meg bejegyzéseket, cikkeket, de nincs hatása?

Ha Önnek van egy vállalkozása és létrehozott egy céges Facebook-oldalt, jól tette.

Azt látja viszont, hogy lassan, nehezen épül fel a céges oldal érdeklődői köre?

Ez azért van, mert Facebook-oldala bejegyzései csupán ismerősei, követői 2%-át érik el. (2 éve ez még 10% volt, tavaly 5%). Ennek az az oka, mert a Facebook azt szeretné, ha többen és gyakrabban hirdetnének.

Tehát a Facebook-hirdetések alkalmazása elkerülhetetlen, ha el akarjuk érni (potenciális) érdeklődőinket, de nem mindegy, hogyan tesszük.

Olvasson tovább, ha szeretné tudni, az Ön vállalkozása számára melyik a legjobb közösségi média csatorna.

Javaslom, hogy töltse le és töltse ki a

című segédletemet. Ezután világosabb lesz már, hogy merre induljunk el. Mire kell fókuszálni, és hogyan kell kivitelezni majd a közösségi média kampányait.

6 Egyszerű Lépés a Közösségi Média Stratégia Elkezdéséhez