Barion Pixel

Intelligens popup, hogy ne veszítsen el vevőket feleslegesen

 Kategória: dizájn, márkaépítés, marketing

Mit gondol, weboldalának látogatói közül hány százalék távozik úgy onnan, hogy “majdnem” vásárolt?! Elhiheti; majdnem mindenki. Az intelligens popup technológia kifejezést viszont érdemes megjegyezni, mert ez lehet a megváltás a nagyarányú elhagyás ellen, mégpedig úgy, hogy a lehető legkevésbé legyen irritáló.

Képzelje el, hogy weboldalára látogatott egy érdeklődő, aki odatalált, mert rákeresett a szolgáltatásra, hirdetésre kattintott vagy egy linket követve eljutott oda. Gondolkodjon az ő fejével.

Szerencsés esetben egy ún. “céltudatos vásárlóval” van dolgunk, aki tudja, mit akar, tehát weboldalunkon addig navigál, míg megkeresi pontosan azt, amit akar, majd vásárol, és távozik.

Mi a helyzet akkor, ha ez a bizonyos érdeklődő még nem biztos a dolgában és a weboldalunkon még nem találta meg, amit szeretne, és ÉPPEN TÁVOZNI KÉSZÜL?

Ekkor jön a képbe az intelligens popup technológia, ami – elnevezése ellenére – rendkívül egyszerű működésű!

intelligens popup

 

1. Tökéletesen beállítható az időzítés; mikor jelenjen meg egy figyelemfelhívó ablak: amikor a látogató weboldalunkra érkezik, vagy amikor egy akciót hajt végre, pl. megnyom egy gombot, vagy – és talán ez a leghasznosabb -, amikor éppen elhagyni készül weboldalunkat, mert nem 100%-ban találta meg azt, amit keresett.

A saját weboldalamon az alábbi intelligens popup segítségével ugrásszerűen nőtt a szakmai blogomra feliratkozók száma:

Popover heatmap

 

Azért ilyen sikeres ez az intelligens popup, mert pont akkor ugrik föl, amikor a látogató egy blogbejegyzést készül elhagyni anélkül, hogy másik bejegyzést is megtekintett volna.

2. Az általam beépített intelligens popup és egyéb feliratkozó űrlapok szép formájúak és szabadon színezhetők, hogy illeszkedjenek weboldala dizájnjához.

intelligens popup

 

3. Nem utolsósorban minden beépítésre kerülő intelligens popup teljesen reszponzív és mobilbarát, hiszen a weboldal látogatóinak akár 40%-a mobilon böngészik.

intelligens popup

 

4. Természetesen minden intelligens popup integrálható az automata hírlevélküldő rendszerrel, kihasználva a legkorszerűbb e-mail küldő lehetőségeket.

5. 2017-től a Google büntetni fogja a zavaró, az olvasási élményt rontó felugró ablakokat. Itt javaslok néhány szempontot, amik figyelembe vételével ezt elkerülheti. >>>

 

 

Korábbi cikkek

Egyetért? Más a véleménye? Szóljon hozzá a témához!

facebook-oldalszakmai blog