Elindult a WebMaITT support (szolgálati közlemény)

 Kategória: weboldal karbantartás

Kedves Ügyfeleim,

A megnövekedett számú általam készített vagy karbantartott weboldal és az azokkal kapcsolatos üzemfenntartási teendők új kihívások elé állítanak.

Szerencsére az eddig a WebMaITT központi e-mailjén, telefonon vagy szóban beérkező észrevételeket, hibabejelentéseket, kiegészítő igényeket egytől-egyig sikeresen és gyorsan lekezeltem, megoldottam, amiről az ügyfelek, az Önök visszajelzései / a Ti visszajelzéseitek tanúskodnak.

Mégis úgy gondolom, hogy megelőzendő a későbbi káoszt, már most bevezetek egy hivatalos ügyfélszolgálati csatornát annak érdekében, hogy a mostani gyorsaság és precizitás ne sérülhessen.

Egyszerűen azt szeretném, hogy még véletlenül se forduljon elő, hogy egy bejelentés elvesszen valahol.

Ennek érdekében ezután az ügyfélszolgálati kérdéseket az alábbi portálon vagy e-mail címen fogadom:

https://webmaitt.freshdesk.com/support/home

support [at] webmaitt.freshdesk.com

Ez a portál a nemzetközileg elismert megbízhatósága miatt nagy segítségünkre lesz a közös ügyeink gyors és hatékony elintézésére.

Fontos: Bejelentést tenni csak a weboldal domain-jének megfelelő e-mail címről lehet, de ingyenes levelezőkről nem (pl. info [at] webmaitt.hu jöhet, de webmaitt [at] gmail.com már nem).

A “WebMaITT support / ügyfélszolgálat” kizárólag a már élesített weboldalak üzemfenntartási kéréseire áll rendelkezésre – ajánlatkérésre és pre-sales kérdések esetében kérem az alábbi űrlapok valamelyikét igénybe venni.

 


Nem tudja, hol a weboldalában a hiba? Kérje az INGYENES WEBOLDAL ELEMZÉST!


Nem tökéletes vagy nincs is weboldala? Jöjjön el egy KONZULTÁCIÓRA!


Már tudja is, mit akar? Kérjen ajánlatot:

Korábbi cikkek
weboldal optimalizálásvevőszerző honlap