Elindult a Webtérülő support (szolgálati közlemény)
Kedves Ügyfeleim,
A megnövekedett számú általam készített vagy karbantartott weboldal és az azokkal kapcsolatos üzemfenntartási teendők új kihívások elé állítanak.
Szerencsére az eddig a Webtérülő központi e-mailjén, telefonon vagy szóban beérkező észrevételeket, hibabejelentéseket, kiegészítő igényeket egytől-egyig sikeresen és gyorsan lekezeltem, megoldottam, amiről az ügyfelek, az Önök visszajelzései / a Ti visszajelzéseitek tanúskodnak.
Mégis úgy gondolom, hogy megelőzendő a későbbi káoszt, már most bevezetek egy hivatalos ügyfélszolgálati csatornát annak érdekében, hogy a mostani gyorsaság és precizitás ne sérülhessen.
Egyszerűen azt szeretném, hogy még véletlenül se forduljon elő, hogy egy bejelentés elvesszen valahol.
Ennek érdekében ezután az ügyfélszolgálati kérdéseket az alábbi portálon vagy e-mail címen fogadom:
https://webmaitt.freshdesk.com/support/home
support [at] webmaitt.freshdesk.com
Ez a portál a nemzetközileg elismert megbízhatósága miatt nagy segítségünkre lesz a közös ügyeink gyors és hatékony elintézésére.
Fontos: Bejelentést tenni csak a weboldal domain-jének megfelelő e-mail címről lehet, de ingyenes levelezőkről nem (pl. info [at] webterulo.hu jöhet, de webmaitt [at] gmail.com már nem).
A “Webtérülő support / ügyfélszolgálat” kizárólag a már élesített weboldalak üzemfenntartási kéréseire áll rendelkezésre – ajánlatkérésre és pre-sales kérdések esetében kérem az alábbi űrlapok valamelyikét igénybe venni.