AUTOMATA E-MAIL KAMPÁNY SZOLGÁLTATÁS

Mit tud egy automata hírlevélküldő, amit más rendszer (akár a saját levelezőprogramunk, pl. Gmail, Outlook, Thunderbird, Apple Mail) nem?

A feliratkozó listák karbantartásán és értékelésén, a levelek professzionális tervezőrendszerén, az elküldések, megnyitások és kattintások nyilvántartásán és rendszerezésén kívül a legfontosabb, hogy egy ilyen professzionális rendszer egyben automata hírlevélküldő is, azaz az általunk előre kigondolt mondanivalót előre meghatározott időzítésű és feltételű levélsorozattá lehet vele alakítani és a címlistát az aktivitás alapján finoman lehet szegmentálni.

Hogy néz ki mindez egy példán keresztül?

Webáruház esetén speciális autoreszponder és –követő levélsorozatokat szoktunk használni, de alább egy, a szakmai blogra feliratkozáskor javasolt mini automata-sorozatot mutatok be.

  1. A feliratkozás után közvetlenül érdemes küldeni egy első levelet. Amellett, hogy üdvözöljük, és megköszönjük feliratkozását, itt lehet ráerősíteni a szakmai blogunk előnyeire. Megoszthatunk itt például korábbi ügyfeleink ajánlásaiból; hogyan változtatta meg életüket az, hogy a blogunkat kezdték olvasni.
  2. Pár nappal az első után küldjük ki a második levelet. Ez lesz a legeslegfontosabb levél, amit kiküldünk. Ugyanis a feliratkozók rendszerint elolvassák az első, feliratkozáskori levelet. Ha sikerül rávenni őket, hogy kinyissák a második levelet, és hogy meglássák ennek hasznát, egy pozitív trendet indítottunk el a gondolkodásukban ezáltal. Tehát ha az első két levelet elolvasták, el fogják olvasni a többit is.
  3. A harmadik levelünkben – ismét pár nappal az előző után – küldjük el azt a cikkünket, ami mindenki másnak a leginkább tetszett korábban. Tegyünk fel pár kérdést a cikkel kapcsolatban és igyekezzünk bevonni az olvasót (aki már nem csupán feliratkozó).

Miért szeretem ezt csinálni?

A marketing szövegírás valami ehhez hasonló érzés számomra:

“Ha három madár lennék, látnám magam felülről, amint magam után repülök.”
Sándor György, humoralista

Szeretem ezt az érzést. Itt mesélek róla, hogy miért >>>

A legtöbb weboldal tulajdonos azt szeretné, hogy a weboldala minél több érdeklődőt vonzzon és persze minél több vevőt szerezzen. Addig a legtöbben el is jutnak, hogy megbíznak egy informatikust, aki össze is állítja a vállalkozás weboldalát, ami – tegyük fel – jól is néz ki (sajnos, ez sem teljesül minden esetben).

A legtöbbször az szokott történni, hogy a “weboldal szövegek” megírására már nem kerül sor. Rendszerint ezt eredetileg a megbízó, a vállalkozás vezetője vállalja magára, de – ezek a példák bizonyítják – ez nem a legegyszerűbb feladat.

10 ok, hogy miért használjon automata hírlevélküldő rendszert

  • Karbantartott e-mail adatbázis
  • Professzionális e-mail tervező
  • Ügyfelek szegmentálása
  • Minden csoportnak más üzenet
  • Akkor is dolgozik, mikor Ön pihen
  • Mérhető olvasási aktivitás
  • Sokféle koreográfia
  • Folyton az ügyfelek tudatában
  • Kattintások nyilvántartása
  • Beállítható időzítés

Többféle automata hírlevélküldő rendszer