Szerző:
Kategória: marketing, üzlet
Közzétéve:

Hogyan szerezzünk ideális vevőket az internetről?

Ebben az írásban két dologról szeretnék EGYSZERRE beszélni: Önök vállalkozóként hogyan találhatnak IDEÁLIS VEVŐKET az interneten, illetve számomra kik az ideális ügyfelek. Meglátják majd, hogy a [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Támad a Google mesterséges intelligencia

Tegnap, július 10-én a Google élő adásban jelentette be, hogy az AdWords hirdetési platformját (amit egyébként átnevez Google Ads-re) átszervezi, és mesterséges intelligenciával kiegészítve [...]

Szerző:
Közzétéve:

3 módszer a fertőzött weboldal elkerülésére

A kiberbiztonság tekintetében ne legyen illúziónk; a fertőzött weboldal kezelése a legegyszerűbb módon annak mielőbbi elkerülésével oldható meg. Folyamatosan emlékeztetem olvasóimat és [...]

Szerző:
Kategória: GDPR
Közzétéve:

GDPR megfelelő weboldal

Az EU GDPR bevezetése előtt egy héttel sok információ és tévhit kering azzal kapcsolatban, hogyan lehet GDPR megfelelő a weboldalunk. A világ webfejlesztői hasonlóan sok bizonytalansággal [...]

Szerző:
Közzétéve:

A lift bedöglött vs. weboldal karbantartás

Az irodaházban, ahova napi rendszerességgel járok, a lift ajtaja a múlt héten elkezdett furcsán és hangosan kattogni nyitáskor és csukáskor. Szóltam, hogy meg kellene nézetni szerelővel, mert nem [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Webdizájn trendek 2018-ban

Mik voltak 2017 slágerei, és mik lesznek a webdizájn trendek 2018-ban? Ahogy közeledik az év vége, vezető dizájnerek és stúdióvezetők osztják meg véleményüket, szempontjaikat és jóslataikat. Akár [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Sablon alapú keretrendszer vagy egyedi fejlesztés?

Azok a vállalkozások, akik új weboldal fejlesztésében gondolkoznak, dilemma előtt állnak: megbízzanak-e egy egyedi fejlesztésekkel foglalkozó csapatot, vagy nekiálljanak maguk kialakítani a [...]

Szerző:
Kategória: üzlet
Közzétéve:

Gondoltunk anyádra

Az árajánlatkérés jó dolog. Már az, amikor tőlünk kérnek ajánlatot. Ez ugyanis azt jelzi felénk, hogy tudnak rólunk, és elhiszik, hogy képesek lehetünk elkészíteni az adott munkát. Egy komoly [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Marketing ajándék – hogyan lehet elszúrni

Előző cikkemben, ahol a Messenger Marketingről meséltem, nem említettem, mi történik, ha valaki a Facebook-oldalamon a Támogatás gombra kattint. Most itt elárulom: egy marketing ajándék várja az [...]

Szerző:
Közzétéve:

Messenger marketing – megnyerőbb sales kommunikáció

Üzleti növekedés, értékesítés, sales-kommunikáció felgyorsítása a Facebook Messenger Marketing segítségével. A Messenger Marketing olyan újdonság, ami most robbantja fel az online marketing [...]

Szerző:
Közzétéve:

Minősített kivitelező = olcsóbb marketing

A weboldal technikai színvonala sajnos ritkán feltétele egy megbízásnak. Nálunk minden technikai elvárás kb. 1-1,5 évvel később jön divatba. Pedig a Google nem másfél évvel később versenyezteti [...]

Szerző:
Kategória: üzlet
Közzétéve:

Szórni a pénzt két kézzel, de beszedni tízzel

Ki szereti szórni a pénzt két kézzel? Vannak ilyen emberek. Olyanokra szokták ezt mondani, akik feltűnően költekeznek, láthatóan jól megy nekik. Van ennek a mondásnak egy olyan jelentéstartalma [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Ingatlan eladás weboldallal!

Nyár elején egy ismerősöm mesélte, hogy az ingatlan eladás manapság nem egyszerű dolog. Annyi a hirdetési lehetőség, hogy nem könnyű választani. Ha mégis sikerült megtalálni a megfelelő hirdetési [...]

Szerző:
Közzétéve:

Weboldal támadások – zsarolóvírusok új generációja

A zsarolóvírusok vagy angol nevükön ransomware-ek olyan kártékony programok, amelyek egy számítógépre jutva titkosítják a fájlokat, és váltságdíjat követelnek azért, hogy a tulajdonos újra [...]

Szerző:
Közzétéve:

Zsarolóvírus fertőzte meg a számítógépemet!

Zsarolóvírus kibertámadás áldozatai lehetünk Zsarolóvírus támadás érte pénteken több angliai kórház informatikai és távközlési hálózatát – írja az MTI. Ugyancsak péntek este a világ több más [...]

Szerző:
Közzétéve:

Többnyelvű weboldal – 5 szempont a weboldal fordítása előtt

Többnyelvű weboldal létrehozása nagy döntés akár üzleti, de webes szempontból is. Egy a globális piacon tevékenykedő vállalat számára a dolog magától értetődő. Mielőtt megtennénk az első lépést [...]

Szerző:
Kategória: dizájn, márkaépítés, PR
Közzétéve:

Ingyenes weboldal – nem vagyunk rá büszk​ék

Ha ismerősödnek ingyenes weboldal szolgáltatónál van üzleti weboldala, kérdezd meg, hogy mennyire büszke rá! – A nap cheguevarája –  Melyik esőkabátban sétálnál végig a Körúton [...]

Szerző:
Kategória: közösségi média
Közzétéve:

Facebook nyereményjáték – minek az ellenség, ha vannak barátaink?

Vettél már részt a sok Facebook nyereményjáték valamelyikében? Megnyerted? Nem nyerted? Milyen tapasztalatokkal gazdagodtál? Elmondom, hogy engem milyen döbbenetes élmények értek egy Facebook [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Hivatalos: a mobil weboldal sebesség számít

Hivatalos: a Google bejelentette, hogy a weboldal sebesség találati sorrend szempont lesz a mobilkeresésekben. Mit jelent ez? Nem lehet mellébeszélni többé: azon kell dolgozni, hogy a weboldala [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Idegen nyelvű honlap pályázati támogatással

Külföldi piacra jutás pályázatban a célország nyelvére  történő holnapfejlesztés (idegen nyelvű honlap) elvégzésére ad lehetőséget a “Mikro-, kis- és középvállalkozások piaci megjelenésének [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

A tömeges email vége?

Használ Ön tömeges email küldő szolgáltatást? Amennyiben használ, hogyan gondol rá: tömeges email, email marketing vagy valami más? Megpróbáltam összeszedni néhány gondolatot, pro és kontra érvet [...]

Szerző:
Közzétéve:

Keresőoptimalizálás 2017

Azt szeretné, hogy weboldala folyamatosan  a találati lista elején maradjon? Nem tenne jót az üzletnek, ha csökkenne az oldala látogatottsága? Új weboldal indítását tervezi, és szeretné [...]

Szerző:
Kategória: közösségi média
Közzétéve:

Mi történik a Facebook mögött?

A január 23-ai, hétfői adásban volt benne a beszélgetés. 07.00-től kezdődik a blokk, ahova közösségi média szakértőként hívtak meg. Amint megkapom, a hanganyag is felkerül ide. “- A [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Új trend: Brutalizmus – egyedi weboldal 2017-ben

A divattrendekkel az az egyik gond, hogy amikor uralnak egy piacot, mint a művészeti vagy kulturális, a követők egyszer csak megelégelik a kemény munkát, hogy megőrizzék egyediségüket. Miközben [...]

Szerző:
Közzétéve:

Sztárok helyett bloggerek, álhírek a közösségi oldalakon

A Kossuth Rádió Napközben című műsorában 2017. január 3-án kedden reggel a blogok, bloggerek, és az álhírek voltak a témák, amikor is beszélgettünk Pataki Gábor net-jogásszal és Pintér Róbert [...]

Szerző:
Közzétéve:

Ki áll az Ukrán hacker támadások mögött?

Múlt pénteken megjelent egy jelentés a hacker támadások számában történt jelentős emelkedésről (angolul). Ebben a jelentésben látszott, hogy a hacker támadások legtöbbje Ukrajna felől érkezett, [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Online marketing trendek 2017-re

Azt hiszem, minden online marketinggel foglalkozó szakértőnek megérné egy hosszabb cikket írni a képen látható személy nagyvállalkozóból amerikai elnökké emelkedéséről; mit csinált [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Hé, mobilbarát a weboldala? 4 módszer weboldal mobilra optimalizálásra

Nem titok, hogy az elmúlt 5 évben hatalmas változás következett be. Az emberek átváltottak az asztali számítógép-monitorról a mobiltelefonjukra, amik közül a legtöbb valódi okostelefon. Ha [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Túlélni webfejlesztőként 2020-at

Olcsó (és ingyenes) eszközök valamint hatalmas piaci verseny teszi egyre nehezebbé megélni webfejlesztőként. Hogyan lehet mégis túlélni, sőt új irányt mutatni? A webes grafikus dizájn egyre [...]

Szerző:
Közzétéve:

Google találati lista: mobilkeresés előnyben

Gary Illyes (webmaster trends analyst) a Google-tól nemrég jelentette be, hogy a Google találati lista átvált az asztali gépes keresés helyett a mobileszközös keresések előnyben részesítésére. Ez [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Megszületett a WebMaITT Automata Marketing Gépezet

Pontosabban nem megszületett, hanem nevet talált magának a WebMaITT Automata Marketing Gépezet. Az úgy történt, hogy a Marketing Expo-ra készülve találtam Wolf Gábortól néhány klassz összefoglaló [...]

Szerző:
Közzétéve:

De Mama, ez Facebook remarketing – nem a sors keze!

Az én kedves Mamám, aki koránál fogva már “technikai kihívásokkal küzd”, mesélt nekem azokról a Cole Haan cipőkről, amiket online talált, és amik követték őt végig az interneten. [...]

Szerző:
Közzétéve:

Adathalász weboldal javítása

Ön is találkozott már ilyen figyelmeztetéssel, miközben az internetet böngészte? Bizony, ez egy megtévesztő, azaz adathalász weboldal előtti figyelmeztetés. Ne menjen tovább! Ma már a Google [...]

Szerző:
Közzétéve:

Felugró ablakok – a Google büntetni fogja

A Google bejelentette, hogy büntetni fogja azokat a weboldalakat, ahol tolakodó felugró ablakok találhatók. A változás 2017-01-10-től érvényes. Ez a lépés a mobilon böngészők kényelmét hivatott [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Marketing szövegírás – minden nap más bőrébe bújva

A marketing szövegírás valami ehhez hasonló érzés számomra: “Ha három madár lennék, látnám magam felülről, amint magam után repülök.” Sándor György, humoralista Szeretem ezt az [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

WordPress tanfolyam – Miért NE készítse el saját maga a weboldalát?

Sokan vannak az olyan fiatal IT vagy programozó szakemberek, akik némi tapasztalatszerzés után maguk is WordPress tanfolyam lehetőségét ajánlják teljesen kezdők számára, azt javasolva, hogy [...]

Mi egy sikeres weboldal titka – hogyan csinálja?

Egy sikeres weboldal ma négy fő szempontnak kell megfeleljen, hogy folyamatosan hozzon új üzleteket. Érdekes módon ezek között nem feltétlenül szerepel az, hogy olyan egyedi dizájnja legyen, amit [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

A feliratkozók számának növelése a Facebook segítségével 2016-ban

2016-ban a Facebook az egyik legjobb módszer, ha a szakmai blogunkon a feliratkozók számának növelése a cél. Jó érdeklődési arányt lehet elérni, költséghatékony, és könnyen lehet onnan embereket [...]

Szerző:
Közzétéve:

10 fogás a WordPress weboldal gyorsítás érdekében

Akárcsak egy új számítógép, egy új WordPress weboldal is frissnek tűnik kezdetekben. Aztán egy bizonyos idő eltelte után azt veszi észre, hogy csökkent a teljesítmény, belassult a rendszer. [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

A WordPress jövője

Egy olyan korba ér(t)ünk, ahol egy fejlett gazdaság nem annyira végtermékeket állít elő, hanem “alapanyagul” használható szolgáltatásokat. Az internet és az online világban ilyenek [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Mi az a WordPress?

A címben feltett kérdésre válaszolni legalább kétféle módon van lehetőség; vagy az átlagos érdeklődőnek, vagy a szakmának mondjuk el pár szóban, hogy mi az a WordPress. A WordPress egy olyan [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

8 webdizájn trend – ezeket keresse 2016-ban

Hurrá, itt van 2016! Az év eleje a legalkalmasabb időpont, hogy az új webdizájn trendekről beszéljünk. A 2015-ös és egy csomó érdekes dolgot hozott; új megközelítéseket, új webdizájn stílusokat, [...]

Szerző:
Közzétéve:

Az online reklám megjelentetésére költött pénz felét ellopják a robotok

A hirdetésre költött összeg fele az ablakon kidobott pénz, a gond csak az, hogy senki nem tudja, melyik fele – szól a reklámszakma alapvetése, arra utalva, hogy egy tévés szpotnál, [...]

Szerző:
Közzétéve:

Mobilmarketing trendek 2015

Az elemzés a Mobile Marketer-en jelent meg és 2015 legsikeresebb mobilmarketing kampányai alapján választotta ki, mi kell ahhoz, hogy ezekből trend legyen. Kapcsolatépítés: az idei év [...]

Szerző:
Közzétéve:

Digitális oktatási stratégia?

Nagyon itt lenne az ideje, hogy készüljön Magyarországon egy átfogó digitális oktatási stratégia, hiszen a digitális bevándorlók egyre kevésbé értik a legújabb generáció, a digitális [...]

Szerző:
Kategória: életmód, marketing
Közzétéve:

Internetes közösségi marketing – hitrádió interjú

Élő beszélgetés Attilával a hitrádió HIT LIVE című műsorában november 22-én vasárnap 17:30-kor. Téma: internetes közösségi marketing, marketingfogások, kampányok. ‪#‎socialmedia‬ [...]

Szerző:
Közzétéve:

Intelligens popup, hogy ne veszítsen el vevőket feleslegesen

Mit gondol, weboldalának látogatói közül hány százalék távozik úgy onnan, hogy “majdnem” vásárolt?! Elhiheti; majdnem mindenki. Az intelligens popup technológia kifejezést viszont [...]

Miért nem elég csak egy facebook-oldal?!

Magyarországon ma megkerülhetetlen a facebook, ha személyes online közösségi élményre vágyunk, de sok vállalkozásnak is a rendelkezésére áll olyan facebook-oldal, ami a szolgáltatását, terméket [...]

Vevőszerző weboldal = önmagában nincs ilyen

Teljesen természetes, hogy azért készít(tet) weboldalt, hogy vevőket szerezzen on-line. Sajnos viszont olyan, hogy vevőszerző weboldal – nem létezik önmagában. Sok cég vagy vállalkozás úgy áll a [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Beszélgessen ügyfeleivel – a közösségi média az új terep

Miközben egy csomó energiát fektetünk bele, hogy weboldalunkat minél többen látogassák (keresőoptimalizálás, marketing, hirdetések stb.), mindez csak az első lépés a sikerhez vezető úton. A [...]

Szerző:
Közzétéve:

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Egyszer valamikor valaki elültetett egy nagyon rossz tévhitet, amit itt és most helyre akarok tenni. A tévhit szerint: építsen egy weboldalt, mondjon, amit akar (na jó, írjon), aztán alkalmazzon [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

7 AdWords hirdetés hiba – hogyan dobjuk ki a pénzt rossz hirdetésre?

A Google AdWords hirdetés ma az egyik, ha nem a leghatékonyabb on-line hirdetési lehetőség. Ár-érték aránya, kifinomultsága nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a toplista élén legyen, amikor egy [...]

Szerző:
Kategória: marketing, üzlet
Közzétéve:

Kérdés: Ön kit választana weboldal készítő feladatra?

  Sokat gondolkodtam rajta, milyen is egy jó weboldal készítő. A nyilvánvalón túl, hogy értsen a szakmájához, legyenek referenciái, olcsó legyen, stb. szerettem volna összehozni egy listát; [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Kövesse facebook-oldalamat

Facebook-oldalamat immár 175-en kedvelik. Ha Ön is szeretne onnan értesülni legújabb híreimről, kövesse Ön is figyelemmel! Kattintson az alábbi ikonra és lájkolja facebook oldalamat. Így akár [...]

Szerző:
Közzétéve:

Segítség, hihetetlen mennyiségű weboldal látogató!

Azért készítünk weboldalat (és egyéb – közösségi – média oldalat) vállalkozásunk számára, hogy lehetőleg minél több valódi weboldal látogató jusson el oda, akik majd érdeklődve [...]

Szerző:
Kategória: marketing, üzlet
Közzétéve:

Ingyen weboldal vállalkozása számára – valóban létezik?

Naponta ezerszámra készülnek új weboldalak a világban. Blogok, személyes weboldalak, üzleti weboldalak, webáruházak. A fellelhető ingyen weboldal készítő eszközök tárháza szinte végtelen és a [...]

Szerző:
Kategória: marketing
Közzétéve:

Az átkattintási arány (CTR) nem elérés!

Egy példa arra, amikor megtévesztő módon kommunikálva az átkattintási arány mutatókat, a valós helyzetnél jelentősen szebb eredményt tüntet fel a hirdetésben érdekelt szervezet. “Az MTI [...]

Szerző:
Kategória: oktatás
Közzétéve:

Digitális bennszülöttek, digitális bevándorlók 2. rész

Valóban másképp gondolkodnak? Forrás: On the Horizon (NCB University Press, Vol. 9 No. 6, December 2001) Copyright 2001 Marc Prensky Különböző tapasztalatok különböző agyi stuktúrákat [...]

Szerző:
Kategória: marketing, üzlet
Közzétéve:

Koncertszervezés közösségi média esemény segítségével – javaslat

Címzett: Oszkó-Jakab Natália, Program- és Marketingigazgató Kedves Natália, Idén immár harmadik alkalommal vettem részt párommal, majd családommal a Fesztiválon. Mivel most kamasz gyermekeink és [...]

Szerző:
Kategória: oktatás
Közzétéve:

Digitális bennszülöttek, digitális bevándorlók 1. rész

Megdöbbentőnek tartom, hogy az oktatás minőségének romlásával kapcsolatos sok hűhó és vita közepette figyelmen kívül hagyjuk a legalapvetőbb okot. A tanulóink radikálisan megváltoztak. A mai [...]

Szerző:
Közzétéve:

SEO tudnivalók

A folyamatosan fejlődő keresőoptimalizálási  iparral lépést tartani örök kihívás lehet, de a SEO tudnivalók naprakészen tartása elengedhetetlen annak, aki hiteles akar maradni a digitális korban. [...]

Szerző:
Közzétéve:

Mobil böngésző – milyen egy jó weboldal?

A folyamatosan fejlődő keresőoptimalizálási (SEO) iparral lépést tartani örök kihívás lehet, de elengedhetetlen annak, aki hiteles akar maradni a digitális korban. Elhanyagolná? Kockáztatja, hogy [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

A Google bünteti, ha nem mobilbarát a weboldala!

  2015. április 21-én a Google megváltoztatta azt a módszert, amelynek alapján a honlapokat rangsorolja. Ettől az időponttól a mobilbarát reszponzív weboldal előnyt élvez. Vagyis ha [...]

Szerző:
Kategória: dizájn
Közzétéve:

Az 50 legmodernebb weboldal sablon

Elindítani egy új üzletet az egyik legnagyobb vállalás, amit egy vállalkozó megtehet. Nem is gondolta volna, hogy tulajdonosként hány sapkát kell majd viselnie, mint például irodavezetés, [...]