A lift bedöglött vs. weboldal karbantartás

 Kategória: weboldal karbantartás

Az irodaházban, ahova napi rendszerességgel járok, a lift ajtaja a múlt héten elkezdett furcsán és hangosan kattogni nyitáskor és csukáskor. Szóltam, hogy meg kellene nézetni szerelővel, mert nem jó jel ez a szokatlan zaj. Ezek után tegnap reggel azzal fogadott a portás, hogy a lift bedöglött; így caplathattam fel az emeletre gyalog. Megtervezett karbantartással mindez megelőzhető lett volna. Hasonló a helyzet a weboldal karbantartás szempontjából is. Egy nem karbantartott weboldal még sok gondot okozhat tulajdonosának, és a vállalkozása szintén gyalogszerrel lehet kénytelen “felmenni a felső szintre”.

Én szóltam.

Lássuk, miért fontos a weboldal karbantartás, és mitől tud minket megvédeni egy karbantartott weboldal

Egy magára hagyott weboldalt sokféle támadás érhet: Az egyik legveszélyesebb és legkártékonyabb, amikor rosszindulatú programkód telepszik a weboldalba. Ez akkor történhet meg, amennyiben a weboldal fejlesztése során nem alkalmaztak hacker-támadás elleni védelmet és a weboldal karbantartás elmaradt.

A hacker támadás eredménye lehet, hogy nem kívánt célra használják fel a weboldalunkat, de akár teljesen elérhetetlenné is válhat.

Egy weboldal karbantartás nélkül nem lesz a Google kedvence

Sokan gondolják azt, hogy ha megrendelnek egy új weboldalt, és az elkészül, akkor kész a munka, a feladat letudva; a weboldal majd hozza az érdeklődőket magától, és csak várni kell a sült galambot.

Nem így van.

Magyarországon a kisvállalkozások felének nincs vagy csak nagyon elavult weboldala van. A másik feléből annak egy harmada használja is a weboldalát vevőszerzésre. Összesen tehát a magyar kisvállalkozások 15%-a szerez vevőket az internetről.

Ha ennél a 15%-nál elmarad viszont a weboldal karbantartás, akkor a Google észreveszi, hogy nem változott egy ideje a tartalom, és úgy ítéli meg, hogy az a mögött lévő vállalkozás sem aktív. Ezért a kereső találati listáján hátrasorolja annak érdekében, hogy a sokkal aktívabb weboldalak, a frissebb tartalmak kerülhessenek előre, hogy azok, akik egy bizonyos tartalmat keresnek, mindig a legfrissebbre, a legérdekesebbre találhassanak rá, és a Google őket jobban kiszolgálhassa.

Töltse ki az alábbi kérdőívet, ha azt szeretné, hogy a vállalkozása könnyebben kerüljön egyre feljebb, és megelőzze versenytársait.

Mi a véleménye?
Korábbi cikkek
webdizájn trendek