Online marketing trendek 2017-re

Szerző:
Kategória: marketing

Azt hiszem, minden online marketinggel foglalkozó szakértőnek megérné egy hosszabb cikket írni a képen látható személy nagyvállalkozóból amerikai elnökké emelkedéséről; mit csinált “jól”, hogyan használta ki a közösségi médiát a céljai eléréséhez, milyen online marketing trendek kihasználásával érte el azokat, és ellenfele mit rontott el a kommunikációjában.

Sokan megtették már, így nem is erről, hanem inkább néhány hasznos, megfontolandó szempontról, amik meghatározhatják vállalkozásunk jövő évi sikerét.

Online marketing trendek 2017-re

1. A Twitter bajban van

Nagyon alaposan fontoljuk meg, hogy mennyire akarjuk használni a Twittert. Hacsak nem fektettünk eddig nagy energiát komoly közönség kiépítésre, ne használjuk; különösen B2B kommunikációra ne.

2. Mit használjunk eDM küldésre?

Feliratkozóink, olvasóink egyre inkább érzékennyé válnak, minőségi tartalmat várnak el minőségi eszközökkel küldve. Egyre inkább fontossá válik, hogy megismerjük feliratkozóink viselkedését, és azt, hogy nekik mi a fontos. Kézzel küldtünk eddig hírlevelet (esetleg levélküldőből, de nem szegmentáltunk)? Felejtsük el, és váltsunk professzionális levélküldőre, MailChimp-re vagy ActiveCampaign-re.

3. Üzleti ügyfeleink vannak – zárjuk be a céges Facebook oldalt!

Egyszerűen már nem releváns a Facebook-on céges ügyfelek számára tartalmakat megosztani (hacsak nem az ügyfelek egy része személyes Facebook-ismerősünk is egyben, vagy pl. munkaerő-felvételre szeretnénk használni az oldalt – erre még két éven belül az Instagram válhat alkalmassá), mert már a legfiatalabb generáció is, akiből egyszer céges döntéshozó lesz, fejvesztve menekül a LinkedIn-re, igyekezve kettéválasztani a magán és professzionális kommunikációját ezzel.

4. Írjuk blogot!

Az online marketing trendek 2017-ben is egyik legfontosabb eleme az lesz, hogy minőségi tartalommal fogadjuk látogatóinkat weboldalunkon. Figyelemfelkeltés? Szakmai információ? Akciók? Készítsünk mindenről saját tartalmat, keresőoptimalizáljuk, és osszuk meg a megfelelő közösségi média csatornán.

5. Készítsünk videókat!

2018-ra az internet teljes forgalmának 60%-át videotartalmak fogják kitenni. Az emberek egyre kevésbé olvasnak, de egyre szívesebben néznek rövid videókat. Készítsünk előzetes beharangozókat, utólagos összefoglalót, és használjuk kampányainkban tudatosan az informatív, rövid videó-bemutatókat.

6. Maradjunk benne potenciális ügyfeleink fejében

Manapság átlagosan 5-10 alkalommal kell megjelennie egy üzenetnek egy ember számára ahhoz, hogy nyomot hagyjon benne, és valamilyen akcióba lépjen.

 

SZERETNE TÖBBET MEGTUDNI?

KÉRJEN ONLINE MARKETING TANÁCSADÁST >>>

 

Korábbi cikkek

Egyetért? Tiltakozik? Szóljon hozzá a témához! A hozzászóláshoz kérem, használjon teljes nevet, és várom kulturált hozzászólásait, legyen az akár egyetértő vagy kritikus.