KERESŐMARKETING SZOLGÁLTATÁS

reszponzív mobilbarát weboldal

Keresőmarketing = keresőoptimalizálás + keresőhirdetés

A keresőmarketing szolgáltatást azért hoztam létre, hogy az Ön vállalkozása, weboldala elérhesse az internetes keresőkben azt a célcsoportot, amelyből az Ön potenciális ügyfelei válhatnak a későbbiekben.

A legértékesebb látogatók weboldalunkon ugyanis azok, akik egy adott kulcskifejezés vagy kulcsszó keresőbe írásával találtak el oda, hiszen ők már kifejezték érdeklődésüket szolgáltatásunk vagy termékünk iránt.  A keresőmotorok találati listáján való megjelenés ezért alapvető fontosságú vállalkozásunk sikeres működéséhez.

A keresőmarketing szolgáltatás két fő elemből áll: keresőoptimalizálás (SEO) és kereső-hirdetések (PPC).

A két látogatottság-növelő technika alkalmazható külön-külön is, de együttes alkalmazásukkal érhető el a megfelelő hatékonyság, ugyanis a két különböző forgalmi csatorna más-más jellegű felhasználókat vonzhat a weboldalunkra.

A weboldalak látogatottság-növelésének további fontos csatornái a közösségi média oldalak, mint például a Facebook, a Twitter vagy a világon a második legnagyobb keresési forgamlat bonyolító Youtube. Keresőmarketing szolgáltatásom további (harmadik) eleme ezért a közösségi média optimalizálás (SMO – Social Media Optimization), amely technika alkalmazásával – a két fő látogatottságnövelő keresőmarketing technika támogatására – weboldalát népszerűsítem a közösségi média platformokon is.

Keresőmarketing szolgáltatásaimat igénybe veheti külön-külön is, de igazán hatékony látogatottság növelő stratégiát a két vagy három technika együttes alkalmazásával valósíthatunk csak meg.

Válassza ki az Ön weboldala számára megfelelő keresőmarketing csomag ajánlatot és növelje vállalkozásának internetes hatékonyságát már rövid távon is.

KERESŐ- OPTIMALIZÁLÁS

Új weboldalának fejlesztése nem ér véget a dizájn átvételével. Az örömteli pillanat után még fontos feladat vár Önre: keresőoptimalizálás segítségével új látogatókat kell szereznie weboldalára, hogy belőlük érdeklődő és majd vevő váljon. El kell érnünk, hogy oldalunk az egyes kulcsszavakra előkelő helyen szerepeljen.

Általában elmondható, hogy a legfontosabb a jó tartalom. Tegye fel Magának a kérdést: weboldala látogatói érdekesnek, tömörnek, de tartalmasnak ítélnék, amit ott megjelentet?

Mert nincs más weboldal keresőoptimalizálás eszköz, amivel

  • értékes látogatókat tudna szerezni ingyen,
  • még az értékesítés előtt meg tudná győzni az olvasókat,
  • rajongó közösséget tudna építeni, akik jó hírét terjesztenék,
  • megszólíthatja az új látogatókat és mondhatna újat a régieknek is,
  • összességében folyamatosan növelni tudná vállalkozása hitelességét.

(Akik mást mondanak: trükköznek és nem mondanak igazat.)

A Google az elmúlt években folyamatosan változtatta az algoritmusát és ezáltal a weboldal keresőoptimalizálás szempontjait, de egy mindig maradt: a cél, hogy a jó minőségű, az olvasók számára érdekes, értékes, jól olvasható tartalmak kerüljenek a találati listák élére.

PREMIUM WEBOLDAL csomagom tartalmazza a keresőoptimalizálás szolgáltatást

Amikor megbízást kapok weboldalak, szakmai blogok keresőoptimalizálására, akkor egyrészt a legkorszerűbb eszközökkel mérem és igazolom, hogy az átalakított oldal “zöld lámpát kapott”, azaz a lehető legtöbb látogatót fogja vonzani, másrészt – külön kérhető – stilisztikai szerkesztési szolgáltatásom keretében megszüntetem a helyesírási hibákat, vesszőhibákat, esetleges elírásokat, és lerövidítem, érthetőbbé teszem a szöveget.

 

Végül marketing szempontból is javaslatot adok / átdolgozom, hogy minél jobban célba találjon. Érdeklődése esetén kérem, külön jelezze, ha szerkesztési szolgáltatást is kér!

KERESŐHIRDETÉS – GOOGLE ADWORDS

A Google hirdetések (AdWords) a Google keresőjében az organikus találatok (nem fizetős) felett, alatt, illetve a jobb oldalon helyezkednek el. Az AdWords fiókunkban azokat a kulcsszavakat adhatjuk meg, melyekre szeretnénk megjelenni a találati listákon. Ha a szükséges beállításokat követően valaki beírja az adott kulcsszót a Google keresőjében, akkor az organikus találatok mellett a mi fizetett Google hirdetésünk is meg fog jelenni. Az Adwords hirdetések nagy előnye, hogy a megjelenések után nem, csak a kattintások után kell fizetnünk.

A későbbiekben Ön folyamatosan mérni tudja a kampány eredményességét. Nyomon tudja követheti, hogy hirdetései hányszor jelentek meg, hányan kattintottak rá és mindez mennyibe került Önnek. Napi költségkeretet adhat meg, ezzel könnyedén kontrollálhatja a hirdetések költségeit. Azt is megadhatja, hogy hol és mikor jelenjenek meg a hirdetései.

A keresőhirdetés előnyei

  • Az AdWords hirdetések nagy előnye, hogy a megjelenések után nem, csak a kattintások után kell fizetnünk.
  • Pontosan becélozhatjuk azt a földrajzi, nyelvi, demográfiai, érdeklődési területet, ahol hirdetni szeretnénk.
  • Mivel kattintás után átlagosan 98%-nyi látogató vásárlás illetve konkrét érdeklődés nélkül távozik; remarketinggel is utánuk lehet nyúlni és vásárlásra (= komoly érdeklődésre) ösztökélni őket.

A munka a megrendelőre háruló első része: a kulcsszókutatás végrehajtása és az érkező oldalak létrehozása. Ez azt jelenti, hogy az üzletileg fontos témákhoz meg kell határozni azokat a kulcskifejezéseket, amiknek a keresése esetén szeretnénk, hogy a hirdetésünk megjelenjen, azután egyenként köréje kell írni azt a szöveget, ami a hirdetés(ek)re kattintókat érdekelheti, és létre kell hozni az érkező oldalakat, amik majd fogadják a hirdetésre kattintókat. Az érkező oldalaknak szintén tartalmazniuk kell a kulcskifejezéseket a szövegkörnyezetbe ágyazva (azaz keresőoptimalizáltan).

Ezután történik a kulcsszókutatás eredményéül kapott kulcskifejezés lista…

  • hirdetése a keresési hálózaton folyamatosan – így organikus találatok is erősítik a látogatószerzést (és csökkentik a hirdetési költséget), illetve
  • hirdetése display hálózaton, hogy olyan oldalakon jelenjünk meg, amit az érdeklődők néznek, olvasnak, rendszeresen látogatnak, valamint
  • további erősítése display remarketing kampánnyal, szintén folyamatosan futtatva, hogy ismét megszólítsuk az oldalunkon már járt látogatókat.

PREMIUM ADWORDS szolgáltatás – Garancia, hogy Ön mindig elégedett maradjon

A kulcsszókutatás és a keresőoptimalizált érkező oldalak lektorálása, tanácsadás a szolgáltatás részét képezi.

Szolgáltatásom kiemelt része a – rendkívül fontos – konverziómérés: Az érkező oldalak, feliratkozó űrlapok, remarketing címkék, valamint konverziós kódok létrehozása a weboldalon, illetve a Google Search Console szolgáltatásba történő bejelentkezés megvalósításához a weboldal fejlesztőjének együttműködésére van szükség az útmutatásom alapján.

Ajánlatom része minden esetben a hirdetési költség számítás, amit az Ön üzleti céljainak megfelelően a munka indítása előtt átszámolunk elvárt megtérülés arányra (ROI).

Ön mindig tisztában lesz a befektetése megtérülésével a heti jelentéseim alapján.

Minőségi garanciát adok a munkámra, ezért amennyiben nem elégedett az első 3 hónap megtérülésével, a 4. hónapban díjmentes a kampánymenedzsment.

BUSINESS WEBOLDAL csomagom optimális választás keresőmarketing alkalmazására

Kielemzem weboldalát, hogy csak azt kapja, amire tényleg szüksége van: SEO Elemzés Csomag

  • A weboldal elemzése professzionális SEO benchmark eszközökkel, javaslatok a keresőbarát változat megvalósítására
  • Kulcsszó kutatás, az aktuális helyzet és helyezések felmérése, konkurencia elemzés
  • Weboldal strukturális felépítésének vizsgálata, javaslatok a weboldal strukturális felépítésének felhasználó és keresőbarát megvalósítására
  • Weboldal tartalmának felmérése, javaslatok a tartalom keresőbarát optimalizálására
  • A weboldal kimenő és bejövő linkjeinek felmérése, elemzése, javaslatok az ideális linkprofil kialakítására
  • A weboldal közösségi média aktivitásának felmérése, javaslatok az ideális közösségi média profil és stratégia kialakítására
  • Weboldal analitikai felmérése, javaslatok a weboldal megfelelő analitikai beállításaira
  • Javasolt SEO stratégia kidolgozása a SEO elemzés eredményei alapján
  • SEO stratégia megvalósítása (tanácsadás, elemzés, eredmények követése)
  • Weboldal linkeltségének növelése (link marketing – linképítés).
  • Weboldal tartalom fejlesztésének megvalósítására javaslattétel (tartalom marketing)
  • Weboldal közösségi média jelenlétének megvalósítására javaslattétel, tanácsadás
  • Tanácsadás a teljes körű webes jelenlét megvalósítására, web stratégiák kidolgozása, menedzselése

Az általam alkalmazott fontosabb keresőmarketing és keresőoptimalizálás benchmark és egyéb eszközök a magasabb minőséget és megbízhatóságot képviselik: Google Mobile-Friendly Test, Google Page Speed, GTMetrix, YSlow, Yoast SEO, ScreamingFrog, ahrefs, WooRank.

Amennyiben még nincs Google AdWords fiókja, 15.000,- Ft kedvezményben részesül az első hirdetési kampány kezdetekor!